Gå til innhold

Noen som vet om Aylar kom inn på medisinstudiet i år, eller va hun gjør?

Anbefalte innlegg

Hun gikk jo medisin grunnfag og forbedret karakterer siden hun ville studere medisin, noen som vet om hun kom inn? Eller er hun bare pokerspiller for tida?

Hun har ikke bloggen lengre, ble bare brått så nyskjerrig, hehe.

Vet at få bryr seg, men kom bare plutselig til å tenke på det.

Fortsetter under...

Hvorfor det? Hun virker da vitterlig som en smart jente. Hvorfor skulle ikke hun klare å lese og jobbe seg fram til gode karakterer? Fordi hun er pen? Fordi hun har vært nakenmodell? Sjalusien lenge leve. Her skal man ikke stikke ut nakken for langt, da blir man halshugd.

Hun gikk forstudiet til medisin, noe hun også har presisert i mediene lenge - at hun IKKE studerer medisin, men tar et forkurs.

Annonse

hvorfor skulle ikke jeg få lov til å tro at hun ikke har så høyt snitt??? Jo på samme grunnlag som du tror hun klarer det. Det har ingenting med at hun har vært nakenmodell og gjøre. Eller det du kaller "pen". Hun har ikke vært den smarteste kniven i skuffen og det har hun bevist mang enn gang.

Og hva jeg mener skal vel du bare drite i!!!

Medisin grunnfag er åpent studie for de med studiekompetanse, ja. Målet hennes var jo nok poeng til å komme inn på profesjonsstudiet i medisin, mange som ikke skjønner at det er en forskjell. Man er ikke medisinstudent om man går med.gr.fag, men men.

Sånn forøvrig er det ikke håpløst å komme inn på medisin, man må bare jobbe hardt. Søsteren min går 4.året nå, hun forbedret karakterer og tok to grunnfag og samla alderspoeng, og hun er ikke noen typisk pugghest, bare ei vanlig jente.

Altså, den teiteste og dummeste personen jeg kjenner er sykepleier oghadde høyt snitt fra vgs. En av de smarteset jeg kjenner er "bare" skribent uten utdannelse, men mye mer intellektuell enn mine høyt utdannede venner.

En ekskjæreste av meg hadde beste karaktersnittet i hjembyen og hele verden lå åpen for han, men han ble en avdanka, gammel fotballspiller(uten større suksess) med forkjærlighet for poker, gambling og drikking, null utdannelse og ingen jobb.

Min ekstremt intelligente svigersøster endte opp som narkoman og trygdemottaker.

Så det går alle veier, det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom gode karakterer og sømmelig livsførsel.

Annonse

Jaja seff blir jo skrivefeil tegn på at du er dum, men snitte mitt og utdannelsen sier noe annet. Men her er jo mange bedrevitende. En ting jeg vet er at jeg ville ikke fake meg et ligg med Robbie Williams også hatt den personen som lege. At jeg har sett legen min naken i oslos gater er heller ikke en jeg ville dratt til!!

Det gjorde hun sikkert, har ikke hun 160 i IQ da?

Utrolig som folk dømmer forresten. Jeg har selv tatt profesjonsstudiet, og har tatt det sammen med en venninne som nok for mange snakker som en "blondine" og av og til oppfører seg slik også, alle tror hun er stokk dum, så er hun bare lynende intelligent.

Skjerp dere.

Hehe, ååå sååå sinna. Hvorfor? Fordi jeg tror du er sjalu? Jeg sa ikke at jeg trodde det, og grunnlaget mitt isåfall for at hun skulle klare det er at hun er moden, reflektert og oppegående - er det virkelig da samme grunnlaget du har for å tro hun ikke har et godt snitt?? Fordi hun fremstår som ganske smart? Du virker ikke særlig lur da isåfall. Hun har da alltid vært smart, hun har bare gjort valg som ikke har vært bra, og mye av det kan nok ha med miljøet hun levde i å gjøre.

Ikke døm et menneskets intelligens basert på valgene man gjorde, men valgene man gjør.

Du virkr veldig sint. Jeg må jo få lov å kommentere i et debattforum? Eller er det ikke lov å ha meninger om andres meninger her inne? Jeg skal "bare drite i det" ...?

Hun er jo utvilsomt en vakker dame. Jeg mener (ja, mener noe om det du mener igjen ) at du dømmer jenter pga deres ytre, du blir fort sjalu på andre jenters utseende og prestasjoner fordi din selvtillit ikke er så bra. Synd for deg, men på samme måten som du kan gjøre andre valg i framtiden og bli dømt pga de da så har du rett å slippe å bli dømp pga de valg du tok for mange år siden.

Ja, dette har hun jo også sagt i mediene, at alle kan ta det. Hvorfor nekter du å tro at hun kan ha et godt snitt? På grunn av valgene hun tok for mange år siden så kan hun umulig være moden og smart nok nå?

Jeg gidder ikke å bruke tid på deg!

Her sitter du å antar at jeg sier det jeg sier på bakgrunn av sjalusi og ditten og datten, men du er jo ikke noe bedre selv.

Ja ja selvtiliten min er ræva.... og jeg er kjempe sjalu på Aylar. Jeg har så lyst til å være henne.

Sånn føler du deg bedre? Fint, det var det jeg var ute etter.....

L

Nei, jeg tror ikke du har spesielt godt snitt 14:38. Du dømmer denne damen pga. hva hun har gjort i sin ungdom, hun har modnet, hun har strevd for å komme seg ut av det, hun har kjempet for å få respekt og komme seg vekk fra stempelet folk har gitt henne og jeg synes hun fortjener å slippe å få alt det du her skriver slengt i trynet.

Du derimot sitter å slarver som en mindre opplyst, kjedelig, halvgammel, småfeit dame på bygda i tillegg til at du har helt forferdelige skrivefeil, skal jeg da kunne dømme deg - si at jeg NEKTER å tro du kan ha en utdannelse og et høyt snitt fra skolen?

Jeg ville syntes det var helt ok om jeg hadde sett legen min naken, da ville jeg ikke følt meg så sårbar når jeg er naken på hennes kontor heller.

Tror dere Aylar hadde klart å tjene så mye penger på seg selv som merkevare hvis hun er uintelligent? Man er jævla smart hvis man klarer å markedsføre og tjene masse penger på seg selv kun basert på sitt utseende og kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...