Mamma2011 Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg syns virkeligen dette med navn er helt håpløst og vanskelig. Jentenavn viste jeg, men så er det en gutt som gjemmer seg i magen- og vi aner ikke hva vi skal kalle han. Kom med dine tips og dine favoritter om du vil.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 vi skal ha Kasper:) liker: oliver sander matheo emil odin sikkert kjedelig for noen men jeg syns disse er fine:)
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Nå vet jeg ikke hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min, men synes også guttenavn er utrolig vanskelig. Foreløpig har jeg noen favoritter, men vet enda ikke om jeg ville kalt sønnen min dette: - William - Magnus - Marcus
Mamma til prins 2012 Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Vi venter også gutt og syns dette er veldig mye vanskeligere enn hvis vi hadde fått jente. Da hadde navnet vært klart. Men vi liker: - Sebastian - Jonathan - Markus - Emil - Dennis
nyttårsprins Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Jeg var helt sikker på at vi skulle få jente, så da var Maren eller Marthe allerede plukket ut. Og storesøster Maja har vetorett (tror hun)! Men vi skal også ha gutt, og det ble med en gang mye vanskeligere. Vi har i utgangspunktet fokusert på navn som begynner på MA... siden det passer til Maja, men nå er vi usikker. Alle disse MA-navnene er jo så populære: Maja mener i allefall at det skal stå mellom: Martin Magnus Mattias Marius Uff, jeg er så usikker denne gang...
Mammen ved dammen Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Hva skulle en eventuell jente hete da? Og hva slags stil liker du på navn? Da er det kanskje lettere å komme med et passende forslag til deg. Har du prøvd navmekarusellen her inne? Den er ikke så dum...
made by elfs Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Synes også guttenavn er vanskelig! Her likes: Mio/Milo Love Max Julian Scott Caspian
Mamma2011 Skrevet 20. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2011 Ja, det er kjempe vanskelig. Om det hadde vært jente hadde det blitt Selma Den kommende pappa var ikke like enig i det, men skulle nok fått det trumfet igjennom likevell Jeg har i grunn ikke noe spesielt jeg liker. Liker ikke sånn typisk "mannenavn" og ikke så godt norrønt, sett bort i fra noen. Alltid unntak. Men kan jo liste opp noen jeg liker, men ikke helt vet om jeg får til å fungere elle bli rett. - Julian - Jonas - Matias - Emilian - Benjamin - Marius De fleste navnene jeg liker er alt tatt, og jeg liker mange flere navn som for eksempel Adrian, Markus, Leander, Isak, Emil og Elias, men det er navn som familie alt har tatt i bruk. Og mange av de jeg har på lista er det bekjente som har, og jeg føler det blir litt sånn, ja, teit, å bruke det da. Men kanskje jeg ikke skal bry meg..
Lykke85 des11 Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 - Nathaniel - Didrik - Joel - Jeppe - Liam
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Navn eg liker er Olai Fillip Ravn Storm Julian Caspian Casper Marcus Mattheo Theo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå