Gå til innhold

Navnehjelp trengs sårt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns virkeligen dette med navn er helt håpløst og vanskelig. Jentenavn viste jeg, men så er det en gutt som gjemmer seg i magen- og vi aner ikke hva vi skal kalle han. Kom med dine tips og dine favoritter om du vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha Kasper:)

liker:

oliver

sander

matheo

emil

odin

sikkert kjedelig for noen men jeg syns disse er fine:)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min, men synes også guttenavn er utrolig vanskelig.

Foreløpig har jeg noen favoritter, men vet enda ikke om jeg ville kalt sønnen min dette:

- William

- Magnus

- Marcus

Skrevet

Vi venter også gutt og syns dette er veldig mye vanskeligere enn hvis vi hadde fått jente. Da hadde navnet vært klart.

Men vi liker:

- Sebastian

- Jonathan

- Markus

- Emil

- Dennis

Skrevet

Jeg var helt sikker på at vi skulle få jente, så da var Maren eller Marthe allerede plukket ut. Og storesøster Maja har vetorett (tror hun)!

Men vi skal også ha gutt, og det ble med en gang mye vanskeligere. Vi har i utgangspunktet fokusert på navn som begynner på MA... siden det passer til Maja, men nå er vi usikker. Alle disse MA-navnene er jo så populære:

Maja mener i allefall at det skal stå mellom:

Martin

Magnus

Mattias

Marius

Uff, jeg er så usikker denne gang...

Skrevet

Hva skulle en eventuell jente hete da? Og hva slags stil liker du på navn? Da er det kanskje lettere å komme med et passende forslag til deg. Har du prøvd navmekarusellen her inne? Den er ikke så dum...

Skrevet

Synes også guttenavn er vanskelig! Her likes:

Mio/Milo

Love

Max

Julian

Scott

Caspian

Skrevet

Ja, det er kjempe vanskelig.

Om det hadde vært jente hadde det blitt Selma :) Den kommende pappa var ikke like enig i det, men skulle nok fått det trumfet igjennom likevell :)

Jeg har i grunn ikke noe spesielt jeg liker. Liker ikke sånn typisk "mannenavn" og ikke så godt norrønt, sett bort i fra noen. Alltid unntak.

Men kan jo liste opp noen jeg liker, men ikke helt vet om jeg får til å fungere elle bli rett.

- Julian

- Jonas

- Matias

- Emilian

- Benjamin

- Marius

De fleste navnene jeg liker er alt tatt, og jeg liker mange flere navn som for eksempel Adrian, Markus, Leander, Isak, Emil og Elias, men det er navn som familie alt har tatt i bruk. Og mange av de jeg har på lista er det bekjente som har, og jeg føler det blir litt sånn, ja, teit, å bruke det da. Men kanskje jeg ikke skal bry meg..

Skrevet

- Nathaniel

- Didrik

- Joel

- Jeppe

- Liam

Skrevet

Navn eg liker er

Olai

Fillip

Ravn

Storm

Julian

Caspian

Casper

Marcus

Mattheo

Theo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...