1fra før, nr2kommer i august Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Prinsess vår kom en uke før tiden. Jeg beynte med maserier rett over midnatt til den 14/8. Fikk tegningsblødning om morgenen. Begynte å få sterkere rier mot kvelden, men de tok seg først opp rundt midnatt til den 15/8. Først rundt kl 4 begynte riene å komme med 2-4minutts mellomrom. Kom til sykehuset rundt 5. Hadde da 3cm åpning. La meg så i badekaret. Skikkelig deilig. Riene kom da med 3-4minutts mellomrom. Lå i badekaret litt over en time, før smertene begynte å bli vel harde. Så ringte på jordmor og sa jeg skulle ha epidural. Da var kl ca 6.30. Fikk da rier med 1min mellomrom, og smertefulle som bare rakkern. Jeg hang over senga og pustet meg igjennom riene, da plutselig vannet gikk. Jeg fikk samboern min til å ringe på. Når jordmoren kom inn, så fikk jeg en skikkelig pressfølelse. Trodde jeg måtte skikkelig på do å få ut litt bommelom. Men neida, var bare tøtta vår som ville ut. Etter 5press i knestående stilling i senga, var jenta ut kl 7. Ingen sting nødvendig. Snakk om en rask og fantastisk fødsel. Lykke til alle sammen som fremdeles går og ruger...
Nr. 4 på vei Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Gratulerer så mye! Kos dere masse i tiden fremover!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå