Gå til innhold

Hei jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå så spennendee lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, oi.

Jeg tipper han er ute til kl 16:-)

Tenk så deilig da, snart er du ikke gravid lenger. Jeg husker det var helt nydelige å få babyen ut. Magen liksom pukterte og de stakkrs ribbena fikk tilbake plassen sin. Lillemann er 8 dager og ribbena er fortsatt ømme...hehe.

Heier masse, masse på deg!!!!

Skrevet

såpeopera ja! det er du og dr. phil som gjelder nå :-D hehe! gleder meg til å høre når du har luringen i armene dine :)

Skrevet

Lykketil masse!! Håper han kommer i dag, han høres i hvertfall helt herlig ut! Lille rampegutt! Heia!

Skrevet

Nå er slimproppen gått så det er framgang :)

Dere er nå den beste heiagjeng jeg kunne. hatt! Tusen takk og klemmer til dere alle :0)

Skrevet

Masse lykke til :)

Skulle ønske det var meg som snart fikk treffe skatten i magen :)

Skrevet

Det får du nok snart :)

Men denne gang er det min tur:) 13 dager over er nok!

Skrevet

Jeg får det om 2 mnd :P

Skjønner du er lei av å vente på skatten da ja

Skrevet

Å holybamoly!

13dager OVER?! har fulgt med litt her, men det var da veldig til stortrivsel i magen..

skal herved legge av meg min utålmodighet, har jo 12dager igjen TIL termin.. Oops..

Masse lykke til;))

Skrevet

Godt å høre det er fremgang, Petrine!!! Tenk, snart har du det lille nurket i armene dine:)

Heier på deg!!!

Skrevet

på tide det skjer noe nå ja, 13 dager over, huffameg hadde nok gått på veggen om det hadde vært meg.

lykke til, spennende å følge med :)

Skrevet

Så kjekt at det endelig skjer litt mer:) 13 dager overtid er skandale!!!

Lykke til videre:)

Stor klem

Skrevet

NÅ håper jeg virkelig at du har fått møte skatten din Petrine +spire=❤!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til :-) Snart er du verdens heldigste og har gullet i armene dine :-) Missunner deg veldig, men jeg unner deg det med så mange dager på overtid. Jeg har termin på søndag :-)

Skrevet

Ikke noe baby ennå men regner med det blir i natt :)

Skrevet

Knøttet har det i alle fall ikke travelt da. Ligger vel og rekker tunge enda :-) Nei nå unner jeg deg virkelig å blir ferdig. Lykke lykke til!

Skrevet

Ikke noe baby ennå men regner med det blir i natt :)

Skrevet

Krysser fingrene for at du bli mamma inatt! ;) Masse lykke til, ligger her under pleddet og vrir meg i kynnere og ønsker meg fødsel jeg og! Men er nok en stund igjen!

Gleder meg til å se hvordan det har gått med deg imorgen! Lykke til igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...