sonja77 Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Har lest litt inne på disse private ivf sidene. Der står det at man må være reg. samboer i to år eller gift. Noen som har erfaring om hvor opptatt de er av dette? har vært hos fastlege og gyn.us, og ingen av de har spurt om dette. Vi har vært samboer i snart to år, men han har hatt adresse i en leil han har leid ut,, så vi har bare vært reg. samboere i noen mnd. følges disse reglene så kan man jo ikke starte noen prosess før i 2013, og da er vi jo endel eldre. Er stressa over dette merker jeg, er det noen som vet noe? Må vi gifte oss for å få det til før.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Hei. Jeg var nysgjerrig på det samme for en tid tilbake, og tok da kontakt med en privatklinikk i Trondheim. Spurte hvor nøye dette var, og han sa det var ingen problem om vi forklarte "problemet" og det var ulike adresser som var grunnen (Vi har også hatt ulike adresser til nylig). Er nå komt i ventekø på prøverør, og ingen har snakket om dette med 2-års "regelen" i det hele tatt. Så jeg tror det vil gå heilt fint med dere også Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå