Gå til innhold

bare 3 dager til mens termin 6 til ul termin!! dere da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner nærvenen vokser.

8 dager over med nr 1 :-/ hehe håpet jo slippe de da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager over menstermin, 1 dag over UL termin. Tror hver eneste kveld at i natt skjer det, men "menssmertene" går desverre alltid over igjen. Satser på en uke over....

Spennende dette! Lykke til :)

Skrevet

såpass.. uff.. ikke lysten på overtid men vi glemmer jo den når nurkene er ute uannsett ;) men meget klar for å komme inn i vanlige klær. og kle på meg selv :P hihi

21 kilo opp (42-63 så nå er jeg lei )

lykke til du også.. håper babyen kommer snart, så du slipper gå noe særlig lengre " utkledd"

Skrevet

6 dager over ul-termin, 4 dager over menstermin..overtidskontroll på mandag, da er det 10 dager over, men håper hun kommer før det..*krysse alt som krysses kan*

Skrevet

..og jeg er enig med deg, frumamma; gleeeder meg til å kunne kle på meg selv, hehe;)

Skrevet

Jeg har ul-termin idag, og mens-termin om 4 dager......

Gleder meg til å kunne ta på meg sokker og sko igjen på egenhånd! :)

Skrevet

4 dager igjen!!! :) Godt å tenke på at det ikke er midt på vinter'n nå - og vi kan droppe sokkene... Ü

Skrevet

3 dager til mens termin her også, men 12 dager til ul termin. Sateser virkelig på at jeg får på min dato ja.... Er så uendelig lei av å gå og vente nå... Blir jo sånn når man venter på noe så herlig som det vi gjør!:-)

Skrevet

14 dager til ul termin.. Åh tenk om hun kunne komme snart! Masse murringer og nedpress- de andre 2 kom 4-5 dager over termin så forsøker å psyke meg opp til noen dager ekstra!!;) lykke til alle sammen- spennende tid i møte!:)

Skrevet

Jeg har termin i dag. Har hatt amfiet de siste tre nettene, men det har roet seg på morningen. Legen mener det skjer innen noen dager men jeg vet ikke om jeg tør å håpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...