Gå til innhold

LEI nesten 3 mnd. før termin!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik ble det denne gangen! Er 2. gangs...så dette svangerskapet kunne gjerne vart i 7 mnd. i stedet;) Noen andre som føler det slik?

Vil ha "tilbake" kroppen min....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv ; er såååååå lei!!!!!

Har termin 31 oktober, og føler meg som en hvalross allerede nå!!!!

Skulle ønske det var oktober NÅ!!

Skrevet

Det blir heldigvis en dag nærmere for hver dag som går;)) HEIA oss!!:))

Skrevet

Jeg er kjempesliten og skulle ønske jeg var ferdig NÅ! En av mine beste venninner har ei lita tulle på 14 dager akkurat nå og jeg er SÅ misunnelig over at hun er ferdig og ikke jeg...! Men som du skriver lenger ned; for hver dag er det en dag mindre til termin (min er 28. oktober, men menstermin er 20. oktober og jeg håååååper den er mer riktig akkurat nå)!!!

Skrevet

(lister meg inn her på 3.trimester 3 dager før jeg egentlig skal inn her;))

Ja, det er som om jeg skulle sagt det selv!! Kan ikke fatte og begripe at jeg har termin først i midten av november!!! Denne graviditeten (er tredjegangs) har ALT av gravid-plager blitt kastet inn på meg, det ene etter det andre tikker inn.. OG ikke nok med det, magen min (les: SF-målet) har sprengt hele det jæ.. helsekortet for gravide. Jeg er ikke lenger bare en HVALROSS men en hel KEIKO alene:(!!!! ...sutre-sutre... Er lei av alle som sier at "ja nå er det ikke lenge igjen..", eller "du har vel termin nå straks, du?".. Blæh...

Skrevet

Enig med dere alle..men får nesten litt dårlig samvittighet for å si det. For det er jo egentlig en så herlig tid:) Sist kunne jeg gått nesten dobbelt svangerskap for jeg koste meg sånn..mens denne gangen har jeg skikkelig nedtelling..det er lenge til november..

Jaja,det er en dag mindre for hver da som går og til syvende og sist er det jo virkelig verdt det (";)

Skrevet

Jeg er nok mer utålmodig enn lei. Har hatt et fint svangerskap (er andregangs). Er så veldig spent på å få treffe lillebror, og jeg gleder meg til å se storebrors reaksjon. Men, joa - jeg gleder meg også til å få tilbake kroppen min :) Termin 23. okt.

Skrevet

Signerer denne!!! Har 5 uker igjen nå...men disse siste ukene har gått såååå seeeint...har mens termin 28 sept og ul termin 2 okt...så håper han kommer et sted mellom der :-) Pleeeease!!! Gikk 10 dager over med min første..DET var laaange 10 dager!

Skrevet

Huff, kjenner jeg er sliten og vondt å bevege meg lett og ledig. Magen er kjempediger, større enn den var forrige gang! Kjenner det definitivt slitsom denne gangen!

Veldig nedtelling, og er ikke kommet lenger enn til uke 29!! Huff, kommer til å bli noen laaaange uker! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...