Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har termin i november? 6. november her. Fortsatt på det stadiet hvor jeg virkelig nyyyter graviditeten, faktisk mer enn noen gang. Masse spark og liv, og ikke for tungt å gå gravid ennå, er sykemeldt da, og det hjelper jo en god del :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, her er det ei november baby, 12 her da :) Befinner meg også på stadiet NYT:) Jobber ennå, jeg er litt gira på å holde ut til 3 uker før permisjonen, men vi får se :)

Skrevet

Så hyggelig at det er flere som nyter :-) Jeg skal nok tilbake i jobb en tur jeg også, men blir ikke 100% lenger. Var nok ikke riktig klar over hvor sliten jeg egentlig var før jeg gikk på en liten smell nå og ble sykemeldt. Har en toåring fra før også som krever sitt. Har du barn fra før da, Venterpå <3 Gravid=)?

Skrevet

Ja må jo nyte så lenge det varer, selvom det lurer seg inn snev av utolmodighet noen ganger.. Skyver ganske fort unna igjen da:) Men ingen barn fra før av, så har nok energi til jobb, og resten kan brukes på meg selv:) Så er vel derfor det går greit ennå.. Litt annerledes når man har et barn til antar jeg :) Men tilbake til jobb ja, du rekker vel ei litta tur innom jobben før permisjonen står for dør:)

Skrevet

Eg har termin 4. november og er førstegangsfødende. Det er egentlig utrolig greit sånn som eg har det nå, magen synes godt, men er ikke så mye i veien enda. Men eg må si at eg synes tiden kanskje kunne gått litt fortere, for eg gleder meg utrolig mye til babyen kommer. Men samtidig er det jo sååå mye eg skulle ha gjort før den tid, så det er egentlig bra vi har 11 uker igjen :)

Kan tenke meg det merkes for deg som har en liten toåring å passe på i tillegg. Eg merker at eg har mer enn nok med meg selv om dagene :P

Hvor langt er dere komt med innhandling av utstyr?

Skrevet

"Et snev at utålmodighet", ja der sa du det, haha, for all del jeg kan være max utålmodig enkelte dager. Men det som er så deilig foreløpig er at jeg er utålmodig etter å treffe lille nurket samtidig som jeg ennå ikke er dritt lei av å være gravid. Jeg vet at det kommer ikke til å vare så mange ukene til, så derfor må vi passe på å nyte masse nå :-)

Når det gjelder handling av utstyr så har vi jo endel fra før her i huset da. Har egentlig bare kjøpt vogn og vognpose. Måtte ha en til da mini fortsatt sover i bhg på dagtid. Har babygym, vippestol, stellebord +++ fra før. Har veldig lyst til å kjøpe en vugge til babyen denne gangen, så det gjenstår og ny madrass til sprinkelsenga må vi ha, og antagelig litt ull i små str, bomull har jeg arvet mengder av.

Skrevet

2 November her ;) Gleeeder meg! =)

Skrevet

17. november her. Det går egentlig ganske bra så langt, men er i full jobb og med en 2-åring hjemme, så merker at overskuddet ikke er helt til stede lenger, og har egentlig ikke gjort en ting hjemme for å forberede til nestemann, for jeg har ikke ork når jeg kommer hjem fra jobb og henting i barnehage. Plages litt med både bekken og kynnere om dagen, så håper jeg kan bli 20% sykemeldt ved neste legebesøk så jeg får en dag hjemme hvor jeg orker å gjøre noe... :) Men man skal jo egentlig være glad, for ingen kan si at jeg bruker svangerskapet som unnskyldning for å ha fri fra jobben, i hvert fall! :P

Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det septemberpiken, sånn har det vært her også... Lå rett ut på sofaen hver dag etter jobb med masse kynnere og bekkensmerter. Og så får man så innmari dårlig samvittighet ovenfor den lille som allerede er der. Følte det var "mamma orker ikke" hele tiden.

Har du gjort deg noen tanker rundt hvordan det blir med en 2-åring og en nyfødt baby? Må si jeg er litt spent på den probemstillingen... mtp sjalusi og følelser hos 2-årongen spesielt.

Skrevet

Jeg venter ei november prinsesse <3 nyter dagene:D meld dere inn på novemberklubben på facebook:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...