Gå til innhold

Flere gravide som bor på Sotra?

Anbefalte innlegg

Hei, eg bor på Kolltveit på Sotra. Har bare bodd her ett år, så hadde vert kjekt å bli kjent med noen i samme område. Eg er førstegangsfødende og har termin 04. november.

Kjekt å ha noen å gå på trilleturer med til vinteren/våren :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143488232-flere-gravide-som-bor-p%C3%A5-sotra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjekt å høre at det er flere her innpå fra Sotra. Begynte å lure en stund her om eg var den eneste gravide her ute :P Sund er nå ikke så langt i fra Kolltveit, ikke akkurat gå avstand, men med bil er det ikke lange turen :)

Hvor gammel er ditt første barn da?:) Hvordan er formen om dagene?

• 2 uker senere...

Beklager sent svar.Glemt helt å sjekke:) Nei,kolltveit er ikke langt unna.Jobber til daglig på Sartor jeg.

Min første blir 3 år i oktober og gleder seg veldig til babyen kommer. Formen er relativt fin. Halvt sykemeldt og sliter litt med isjias.Ellers bra:) Din da?

Annonse

Blir fin alder mellom ungene da, mjs! Eg er 40% sykemeldt pga at eg er så trøtt om dagene. I tillegg har eg klart å dra på meg en lymfebrokk! Men egentlig synes eg formen er kjempe fin, tror det er mange som har det verre enn meg!

Kjekt å se vi er noen fra sotra her. Går dere til jordmor på helsestasjonen på Straume?

SCÅ: Det hadde vert veldig kjekt å møtes en dag ja! Bli litt bedre kjent :)

Så artig da! Eg og var til jordmor den dagen. Hadde time kl 08.30! :) Eg kjenner ikke så mange som skal ha barn eller har barn her ute heller. Tid skal du på det fødselsforberedende kurset? Vi er blitt satt opp i oktober.

Annonse

Så artig da!! Da var det nok du som satt i hvit skjorte (viss eg husker riktig) på venterommet når eg kom ut :) Kjekt å se det er flere her!

Ja, det er den 04.10 vi skal på fødselsforberedende kurs! Så da skal vi samtidig.

Hadde vert kjekt å kunne møtes en dag på senteret:) Tror egentlig nesten alle dagene neste uke kan passe. Men hadde passet bra om vi kunne gjort det i 12-13 tiden, da er eg ferdig på jobb å kan komme direkte fra jobb :) Men eg kan alltids få det til på kveldstid om det ikke passer da :)

Da kan det se ut som at det blir treff i morgen halv ett på baker brun! Vet ikke helt hva eg skal gå i enda, men bukse og genser sikkert. Har mørkt halvlangt hår og bollemage... ;) har dere noen kjennetegn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...