Gå til innhold

Ekkel smak i halsen av Synarela???!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Merete.

Ekkel smak i munnen/halsen er vanlig med Synarela. Ihverfall har jeg hatt det hver gang. Men det er ikke verre enn at noen halspastiller gjør nytten.

Hvor langt er du kommet i løypen? Jeg skal på ultralyd imrg, så da blir det spennende å se om det er siste medisindag.

Lykke til videre!

Hei Snoopy 71!

Takk for svar!

Jeg skal ikke på ul før 9 sept, så det er en stund til.

Har ikke sprayet før, så den er ny for meg.

Har hatt 2 forsøk i 2009/2010 med da med kort regime.

Det 4. insettet endte med en aldeles nydelig gutt som nå er blitt 7 mnd!

Lykke til med ul i morgen! Hører gjerne fra deg om hvordan det gikk!!! :-)

Så bra at du har en nydelig gutt å nyte dagene med da. Det hjelper nok på å få tankene litt bort fra forsøket. Det sies jo at vi skal leve mest mulig normalt, og ikke tenke så mye på det vi går igjennom, men... ikke alltid like lett nei.. :)

Har vært på ul nå, og alt så bra ut. :) Skal ta el-sprøyten i mrg kveld, og uttak på mandag. Gleder meg til snart å bli ruger.

9.sept kommer fortere enn du aner. Lykke til med spraying, og snart stikking. :)

Hei igjen!

Spennende med uttak på mandag! Håper alt går bra!

Ja, alt er anderledes denne gangen! Har ro i sjelen nå, så slipper masse stress og bekymringer.

MEN, husker veldig godt hvordan det var forige gang!!!

Vil du fortelle din historie? Barn fra før? antall forsøk osv?

Annonse

Ja vi har hatt en kamp, men vi har taklet det veldig bra til nå. Etter SA`en vi hadde i november så vi positivt på at vi i det hele tatt kunne bli gravid. Og det har gitt meg håp for fremtiden, men håper virkelig at det blir full klaff denne gangen. Tror ikke vi takler nok en nedtur like bra nå. Lei av å vente, og lei av negative tester begge to.

Dere er no tøff som setter i gang allerede nå. Blir full rulle med to så tette småbarn i hus. Men dog så utrolig mye lettere når det er gått noen få år. Da har de såååå mye glede av hverandre.

Lykke til. Håper det sitter på første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...