annie85 Skrevet 18. august 2011 #1 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har vært annonym ganske lenge, pga. plager med slim som har vært blodig + en del rare smerter i magen osv. så jeg har vært ganske forsiktig. Jeg har nemmlig ei jente fra før, har ikke opplevd noen som helst blødninger da jeg gikk med henne, men begge svangerskapene kan vel ikke være like. Jeg hadde blødninger bare på papiret helt fra uke 4 til nå, jeg er 8+1 i dag, var på ul i uke 5, å der sa de at alt så bra ut, men at jeg blødde fra slimhinnene eller noe slikt, men jeg har lagt veldig merke til at disse blødningene kommer mest når jeg har løftet, noe jeg må gjøre på jobb. Jeg har ikke kunne sykemelde meg fordi jeg har ventet på å få fast jobb, noe jeg har fått nå men vil liksom ikke sykemelde meg med en gang jeg har fått fast heller. Jeg begynner å føle meg mere å mere trygg for hver dag som går nå, jeg har dager med ingen blødning, å noen med svært lite. Men slik har det vært i 4 uker, så har jeg ikke mistet til nå så skal det vel godt gjøres, men tørr ikke ha for store forhåpninger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143488147-ikke-anonym-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
happykris Skrevet 18. august 2011 #2 Del Skrevet 18. august 2011 Kjedelig å gå slik og være bekymret. Kjenner meg igjen i det. Har ikke hatt blødninger jeg da. Men det er rart å bare regne med at ting er i orden, uten å ha "bevis". Jeg var på tidlig ultralyd i går. Så nå føles alt litt tryggere. Skal kose meg videre nå. Og det håper jeg du klarer også. Lykke til i tiden framover. Ha positive tanker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143488147-ikke-anonym-lenger/#findComment-143488229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå