Gå til innhold

Nr 3 er en luuuuuuuuuring.... Arghh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sliten!!! Har styrt med rier på og av siden natt til i går, og tre netter før der har jeg styrt med kraftige kynnere..., og det stopper jo hver dag... I natt har jeg hatt rier med snitt på 10 min mellom, og en varighet på godt over 6o sek. De har vært så vonde at jeg har pustet og pest oog holdt meg fast i senga. Tanken på at det kunne stoppe igjen var helt fjern! Har omtrent ikke fått sovet, og er nå helt utslitt...

Greit at tre er en luring, men hvor mye sånt her skal det være?? Jeg blir jo helt demotivert... Det har kommet endel blod også i natt, slimproppen gikk i går natt.

Har noen erfaring??

mye syting, men det er jo vondt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten to dager på overtid...

Skrevet

Signerer den ja!!!! Sitter her 5 dager på overtid, og det hadde jeg ALDRI trodd!!!! Jeg som hele svangerskapet har fått tett oppfølging av sykehuset pga fare for prematurfødsel. Ja ja, sånn kan det gå :-@ Venter på tlf fra sykehuset om overtidskontroll. Håper tassen er like bedagelig annlagt når han kommer og ;) Lykke til til deg!

Skrevet

Helt mystisk med denne nr 3 ja... ;) Når jeg har hatt like vonde rier med de andre to, har jeg vært godt igang med flere cm åpning. Håper jo da at disse riene gjør noe godt for åpningen, men er redd det bare er masmasmas.

5 dager på overtid ja, regner med at jeg sitter nok her om 3 dager til jeg også. Håper du får overtidskontroll snart da, jeg har fått satt opp time til tirsdag. Og skal dagene fram til da være slik som disee er jeg kake da.

Ja, vi får satse på at de er bedagelige vesener, at det er derfor de er litt treige :)

Lykke til til deg også, måtte det snart være slutt på graviditetene våre :)

Skrevet

Huff ja,det er slitsomt når det blir sånn. Mye vondter og tak her og. Ikke det at det hjelper.:( Har rett og slett bestemt meg for å nyte de siste dagene nå, for om ei uke så er han her likevel ;) fikk time på mandag, 9 dager på overtid!!! Håper for all del jeg slipper den timen :) Masse lykke til til deg. Snart har du babyen din her :)

Skrevet

Huff signerer den.. Leit :: / m så mye vondter. selv om jeg har 14 dager til termin. Hodet er festet denne gangen ikke vært d før fødsel med de andre.. Samt nedpress, rier på søndag men de ga seg utover dagen.. I 2 dager har jeg våknet av 2-3 rier hvert 7-10 min men kun 20 sek. Ul til helgen skal få jordmor til å sjekke om de ev har gjort noe nytte for seg eller om d bare er mas.. De andre 2 kom på overtid så bør vel egentlig belage meg på det!!

Skrevet

Nå har jeg hatt et par timer med intense rier, vært nede i tre min mellom, så kan ikke tro annet enn at det er igang, men er redd for å bli skuffet. Dabbet et lite hakk av nå...

Håpe, håpe, håpe for oss alle ;)

Og ifølge den rien jeg hadde nå, bør denne lillingen være ute innen denne kvelden er omme... Auauau...

Vi får se hva dagen bringer!!!

Skrevet

Oi oi oi.. Masse masse lykke til!!!! :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...