SugarPop85 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei! Vi har akkurat begynt første prøving på barn nr. 2 Og e.l var for ca 5-6 dager siden (slimproppen kom dagen etter 'sengekosen', men i betydelig mindre mengde enn vanlig, vet ikke om det har noe betydning), og de siste dagene har jeg hatt mye mensensmerter, ømme 'hovne' bryster, og stikkinger i magen. Stikkinger har jeg vanligvis aldri, ikke siden sist jeg var gravid for 4 år siden.. og jeg pleier heller aldri å få mensensmerter før dagen før mensen kommer, og e.l smertene pleier å vare kun en dag eller to.. Og istad på dobesøk, var det lyse lyse rosa/aprikos farge på en liten dert slim/utflod.. Spørsmålet mitt er altså, var dette festeblødning som jeg har hørt om, eller bare en begynnende mensen?? Jeg har som regel veldig presis syklus, og vet at jeg ikke skal ha mensen på en god stund enda... Og ved forrige graviditet hadde jeg ingen form for festeblødning, eller blødninger i det hele tatt. Men hver graviditet kan jo være forskjellig... Gjør meg selv gal av all denne forventning og ventingen, og analyseringen, kan jo ikke ta en test før om minst en uke til enda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå