Gå til innhold

Dere med babyer på 2-3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleie sverger dere til? Både dag og natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver alt:D

Han bruker nr 2 i Libero,de begynner nok å bli litt små nå,men jeg syntes de var bedre enn pampers nr 2 bleiene. Nå har jeg også brukt pampers nr 3 en stund,de er jo ganske mye større,og kanskje litt for store,men myke,tynne og gode. I dag kjøpte jeg coop sine bleier,de var også litt store og litt stivere. Vet ikke om jeg er fornøyd,han bæsja igjennom de i kveld,men det kunne sikkert ha skjedd med de andre også. Leste ei annen her som skrev at de var fine natt bleier,så da tenkte jeg at jeg måtte prøve:)

Så kan ikke si jeg sverger til noen ting enda...hjalp kanskje ikke så mye på det du lurte på men...;)

Skrevet

Libero! Synes det lukter kjemisk og rart av Pampers. Bruker stort sett nr 2, men har så smått begynt å bruke nr 3 på natta

Skrevet

Libero! Men er nok fordi Kiwi er nærmest;)

Skrevet

Pampers nr 3, men er enig med hun over her i at det lukter kjemisk av de. Men er tynne og holder godt på innholdet;-)

Skrevet

Driver og prøver oss frem vi også, men blir liksom aldri helt fornøyd... Pampers New Baby, som vi har brukt nr.2 av, føltes jo myke og gode på, men i løpet av natta føltes de fuktig igjennom! Baken var liksom fuktig gjennom pysjen. Libero var ikke sånn, men de var litt stive og "papp-aktige". Nå kjøpte vi nettopp pampers active-fit i går, og de er jo kjempetynne! Vi får se... Ønsker bare litt andre erfaringer fra andre... (HI)

Skrevet

Pampers! Testa Libero også, men synes de var så stive/tykke.. Pampers er tynnere og mykere synes jeg, og holder hele natta igjennom (stort sett.)

Bruker nr 2, men går vel over til 3 snart;)

Skrevet

Hvilken sort da? New baby eller Active fit? Har du prøvd begge?

Skrevet

Bruker New Baby, ikke prøvd den andre. Jenta mi er forresten 2 1/2 mnd;)

Skrevet

Vi har proevd baade New Baby og Active Fit fra Pampers og Libero sine. Hver har sitt minus synes jeg. New Baby lakk igjennom et par ganger og var fuktige igjennom, som noen sier over her, men gode og myke. Active baby er like men mye tynnere. Har nettopp begynt aa proeve ut disse, og saa langt har de ikke lekt.. Libero var stive ja, men holdt godt paa alt innhold! De var ogsaa veldig stramme rundt laaret, enda de var litt store da vi foerst hoppa over paa nr.3 med de. Ikke enkelt aa velge!! Hadde ikke merka detvlulta kjemisk av Pampers bleiene foer jeg leste det her, men det gjort de virkelig ja!!! Spooky...

Skrevet

Vi har brukt begge deler. Men noen netter nå har han tisset igjennom! Selv om det bare er 4 timer siden forrige bleieskift:-(. Litt kjedelig å byttte på senga hver dag. Ikke så lenge siden vi gikk opp til Libero 2. Enig i at Pampers lukter kjemisk, ja! Min er 10 uker.

Skrevet

Her går det i Libero 2 til snuppa på 10 uker, men med en gang hun blir stor nok, kommer vi til å bytte til Coop sine bleier. Merkelig at ingen av Coop-butikkene jeg har vært innom tar inn den minste størrelsen av sine egne bleier, så dårlig! Coop sine bleier er kjempegode både på komfort og pålitelighet, svanemerket og billige. Litt avhengig av størrelsen får du 50-58 bleier for 20kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...