Gå til innhold

Dere med barnehagebarn!

Anbefalte innlegg

Dere må ikke være redd for å snakke med oss om hva dere føler og gi ris og ros! Vi gjør vårt aller beste, men hva som er best for ditt barn vet du best selv! Derfor er det viktig at du ikke brenner inne med noe! Vi er der for barna og vil kun det beste!

Hjelp oss til å bli bedre :)

mvh barnehageassistent

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143487761-dere-med-barnehagebarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan kontakte min barnehage og fortelle dem for tusende gang at jeg IKKE vil ha teppe foran vognåpningen når min datter skal sove?

Blir så UTROLIG oppgitt av at de ikke kan la det helsikes teppe være når jeg gjentatte ganger har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha noe av det!

Gidder dere å fortelle meg hva mitt barn har gjort iløpet av dagen? Gidder dere å finne klærne dere mister, til og med skoene hennes, og ikke bare si at dere ikke vet hvor de er, til tross for at jeg har merket alt? Gidder dere å ta noen bilder av mitt barn også? Gidder dere å hilse på mitt barn om morgenen? Gidder dere å snakke litt med mitt barn? Gidder dere å legge tøyet hennes ordentlig på plassen og ikke bare kaste det i en våt krøll? Gidder dere å henge opp hennes kunst på veggen også?

Jeg skulle gjerne gitt dere ros, men jeg kan ikke klare det. Eneste jeg kan klare er å levere henne så sent som mulig og hente henne så fort som mulig etter jobb og håpe på at det snart blir en ledig plass i en annen barnehage. Og alt jeg nevnte over har jeg prøvd å ta opp på en ordentlig og rolig måte før.

Annonse

Jeg har jobbet 6 år i barnehge selv, så jeg vet hva jeg har krav på. Jeg har krav på at de ser mitt barn på lik linje som alle andre sine barn. Jeg vet de skal behandle våre ting på lik linje som de andre sine. Jeg vet det ikke koster de mye å si hei om morgenen til mitt barn på lik linje med de andre barna. Og som jeg skrev så har jeg søkt plass andre steder, så jeg vet at det er denne barnhagen som ikke er god nok. 17:08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...