nanne23 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 håååper inderlig jeg er gravid, skulle egentlig hatt mensen for en uke siden, men så var eggløsning forsinket med en uke, dermed blir vell mensen også forsinket?? hadde litt hvitt utflod i dag, og så blei det litt rødt i det to ganger i dag, så nå er det borte.. hadde menssmerter i går, men kom ikke, i dag har jeg ikke hatt noen smerter.. har prøvd i 2.5 år nå (en stund "ubevisst" prøving uten eggløsningstesting osv) så håper jo inderlig på å være gravid.. men hva tror dere jeg er?
nanne23 Skrevet 17. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2011 ---->skyve litt frem i køen og håper på svar <----
Magetroll ønskes Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Er mulig mensen blir forsinket hvis EL er forsinket, det er jeg litt usikker på.. Høres fornuftig ut da. Hvis IKM er i dag ville jeg testet, men det er godt mulig at du må vente et par dager til før den evnt. slår ut positivt. Lykke til
nanne23 Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2011 nei,er nok ikkj gravid, mensen kom i natt.. dritt altså, når er det min tur?! nå føler jeg alt håp er ute, prøvd i 2.5 år nå...
nanne23 Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2011 nei, mensen kom visst i natt.. dritt... nå er jeg lei og deprimert... tid skal det bli min tur, prøvd nå i 2.5 år.. mister motet
Magetroll ønskes Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Du må ikke miste motet! Har dere fått noen utredning av lege? Hvis ikke bør dere absolutt hive dere rundt og få gjort det, iallefall når dere har prøvd i 2,5 år.. Sender deg en klem, og håper det ordner seg snart!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 off,aldri mist håpet veit hvor kjipt det er,med den ene testen etter den andre hver gang tr kommer. men her inne er det sååå mange solskinns historier,en dag kommer du til å få din egen <3 det er ihvertfall det som holder meg i gang <3 <3
Roselilly Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 En god venninne av meg fikk to gutter på rappen etter at de prøvde i tre år på å få førstemann - så ikke gi opp ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå