Gå til innhold

Mulig dette er et dumt spørsmål, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er et dumt spørsmål;

En graviditetstest skal tas så nært opp mot mens-dato, og som regel er dette ca 14 dager etter eggløsning, da skal HCG være på topp.

Men hva om man har eggløsning før disse 14 dagene, altså like etter første mensdag? Er ikke det da mulig å teste en del før mens-dato, bør ikke da HCG være ganske høyt ved en graviditet allerede....?

Tror jeg blir sprø av alt dette snart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mamma Mummi

Ein graviditesheimetest er 99 prosent sikker viss du tar den 14 dagar etter eggløysing. Kor lang syklus me har verierer, men alle får mensen ca 14. dagar etter eggløysing. HCG er ikkje på topp då, men den er over 25, som er det som slår ut på dei fleste heimetestane.

Etter eggløysing og befruktning tar det ca ei veke til det befrukta egget fester seg i livmora. Då starter produksjonen av HCG. Dersom den er over 5 (målt i urin) er du gravid. Du kan difor finna ut om du er gravid med å ta ein blodprøve ca. 6-10 dagar etter befruktning. Nokon testar positivt på heimestestar alt 11 dagar etter befruktning. Det kjem an på når egget festar seg. HCG doblar seg ca annakvar dag i byrjinga i svangerskapet, og vil etter nokre veker stiga litt saktare. I veke 10-12 byrjer den å synka til den ligg på ca. 20000, der blir den liggande resten av svangerskapet.

Helsing meg som har studert dette opp og ned i mente i forbindelse med at eg hadde ein missed abortion ma, og stigande hcg.

Lykke til med testinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...