Gå til innhold

Annerledes/mindre symptomer for 2.gangs..?!

Anbefalte innlegg

Prøver på nr. 2, og er veldig spent på om jeg klarer å kjenne noe før jeg tester positivt...

Nå husker jeg jo ikke helt når jeg fikk symptomer sist, men mener at det som kom først var oppbålsthet og ømme pupper. Nå går jeg å håper at jeg er blitt gravid, og har mye "mensmurringer" i magen, har hatt det en liten uke, og en del stikkinger i puppene, men ikke så øm og sår som sist.

Var også veldig trett sist ganske tidlig, men husker ikke HVOR tidlig... Det er jeg ikke nå. Men litt småkvalm har jeg vært.

Håper ikke dette er nok et innbilt svangerskap... ;)

Fortsetter under...

Da jeg gikk med Leah visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 6 uker på vei og plutselig måtte spy :P Men merket ømme brystvorter en stund før det, men trodde bare det var mensen som kom:)

Sist jeg var gravid men mistet, var oppblåsthet og småømme pupper det første jeg merket. Og det var ca 1 uke før ikm:)

Denne gangen merker jeg egentlig ingenting, bare hvit utflod og halsbrann før jeg fikk positiv test, og litt småkvalme etter at jeg testet positivt:)

Så det har ikke vært likt noen av gangene:)

Eg er gravid med nr.2 no:) Første "symptoma" eg hadde var ein følelse på at eg var gravid, og at eg vart bilsjuk av å sitte i baksetet, noko eg aldri ellers blir(kun i forrige svangerskap). Bilsjuka kom rundt "forventa EL", men trur eg har tidleg EL. Ellers var det ømme bryst, kom gradvis ca 1veke før IKM.

Etter det har symptoma kome kastande etter meg;P

Lykke til med testing og prøving og alt som høyrer med!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...