Gå til innhold

Når man har kjøpt hus og inviterer til innflyttingsfest- får man gaver da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hahahahaha, ja du kan IKKE legge ut ønskeliste , det er kjempefrekt :P Har alltid med en liten ting om jeg skal på innflyttefest, men når jeg selv har hatt , har jeg fått litt drikkevarer og et par blomster fra kanskje 3 / 20 gjester.

Jeg liker også å få gaver, men herligheten da.... Noe gir og andre gir ikke. Å skrive ønskeliste for noe sånt er for dumt. Det viktigste for meg, er at folk kommer. Ikke om de kommer med gaver eller ikke:P

Slapp av folkens. Det var bare ironisk ment av HI når det gjaldt ønskeliste.

Jeg bruker alltid å ta med meg noe når jeg blir bedt på innflytningsfest eller besøker folk i ny bolig. Men jeg er av typen som elsker å gi gaver da:)

Annonse

Jeg har alltid med en gave første gang jeg er på besøk hos noen i ny bolig. Men det blir som oftest en blomst eller en god flaske vin, da. Hvis det er innflyttingsfest og vi er en gjeng kjente som drar, hender det vi spleiser på en større "ting" til huset. Men nå begynner vi å bli såpass gamle at vi "har alt", så en god vin er den beste gaven, synes jeg. :) Hadde jeg skulle på innflytting til unge mennesker som manglet mye, ville jeg forsøkt å finne på en "ting" å gi.

Jeg har alltid med en ting når det er ny bolig og første gang jeg besøker dem. Men da kjøper jeg gjerne gavekort på Plantasjen, jernia el.l. og en blomst eller en flaske i tillegg.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...