Gå til innhold

Kunne ønske jeg kunne føde i USA.

Anbefalte innlegg

Er absolutt ikke noen ur-kvinne. Jeg hater å gå gravid og jeg hater å føde. Om jeg kunne fått barnet av storken hadde det passa meg utmerket.

De virker så ivaretatt der, de ansatte er omsorgsfulle og lette å ha med å gjøre. Ikke de sur-maga rødstrømpene jeg har vært borti. Sukk, det hadde vært noe.

Fortsetter under...

Koster ekstremt mye. Kusinen til moren min var gift med en Amerikaner og var på ferie i en annen delstat.... Så hun måtte føde på et sykehus som forsikringen hennes ikke gjaldt... Prislappen ble rundt 80-90.000 kr. Hun var heldig fordi hun var Norsk statsborger, så den Norske stat betalte regningen.

Så du må ha riktige forsikringer ihvertfall;)

Just GO. Ca 50000 for en vanlig, ukomplisert fødsel. OM det sklle oppstå noe (keisersnitt e.l.), så lykke til for da blir det svinedyrt. Etter et døgn blir de fleste sendt hjem for forsikringen dekker som regel ikke mer, og det er som sagt svinedyrt med ekstra liggedøgn. ENJOY.

Annonse

Jeg har født to ganger på ullevål og er superfornøyd. Proffe folk og de kan sine saker så du og babyen kommer best mulig fra det. Vær glad du slipper en liten fødestue der man ikke har gynekologer til å hjelpe om noe skulle gå galt. Tro det eller ei, men Norge er et av de aller sikreste land å føde i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...