Gå til innhold

Irriterer meg over de som på død og liv skal ha med partner når kolleger treffes i sosial sammenheng!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig med HI.

Det betyr selvsagt ikke at man ikke kan ha det gøy på fest sammen med mannen sin. Men alt til sin tid mener jeg.

Når jobben har fest bør det være uten partnere. Hvis partnerne synes det er veldig viktig å bli kjent med kollegaene kan man finne et par utflukter i året hvor dette kan foregå.

Jo, og vi er ofte på fest sammen med gode felles venner. Men når kolleger samles syns jeg ikke det er naturlig at partnere skal være med.

Hi

Annonse

Jeg er helt enig med hi! Det er jo mye morsommere når man bare er kollegaene og kan more seg sammen og snakke sitt interne språk og ha sine interne vitser uten å måtte forklare alt for de utenforstående... Da kan man heller ha et arrangement eller to i året der partnere skal være med (så kan alle ha med seg partnerne sine), så kan resten av festene være uten partner/vedheng.

Og jeg tror det er veldig sunt å kunne feste av og til hver for seg, man trenger ikke *alltid* ha med seg partneren sin på fest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...