jnmenm Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 vet ikke hva jeg får og ønsker på en måte å ha navn klart til babyen kommer...har to barn fra før og hadde ingen problemer med navn til disse guttene=) men nå sliter jeg skikkelig....har en liten "overlever" i magen..mistet et foster i uke 8 og har en igjen som nå er 18 uker....skulle gjerne hatt en pent navn på jente og gutt som betyr noe spesielt som feks styrke, etc... noen tips????
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Viljar eller Vilje, Siri betyr seierskvinne.
Lille jente Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Jeg syntes også det er kjempe vanskelig med navn. Hadde det blitt en gutt hadde vi navnet klart, men så ble det en jente, og er jeg helt i villrede. Men jeg liker godt både Liv, Eva og Lykke. Liker navn med litt mening jeg også. Kanskje Victor også, det er jo et ganske mektig navn, syntes jeg. Masse lykke til, vet hvor vanskelig det er.
Fiskestang Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg kjenner en som heter Liv, etter at tvillingen døde. Pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå