Småtrollmamma Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 men dagene går treigt....jeg vil løpe på apoteket å kjøpe test! :-) Føler jeg har innbilt svangerskap hver mnd. Er øm i puppene, murring i magen og trøtt og slakk. Jeg venter mensen om ca 4 dager.( litt ujevn i det siste så er ikke heeelt sikker) Sjansen er minimal det vet jeg da min kjære og jeg kun har "hatt oss" 2 ganger denne mnd pga jobbing i havet :-) men den ene gangen var rundt EL. Uff denne ventingen gjør meg sprø...er nervøs for nytt negativt svar og vil derfor ikke teste for tidlig. *krysser fingrene*
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Umulig å skrive innlegg her jo.... jaja, prøver igjen! Dagene mellom EL og IKM er et h....... synes jeg, hehe:) Dagene går så innmari tregt!! Man må bare aktivisere seg med noe den perioden, det fungerer for meg:) Lykke til da! Det kan klaffe selv om dere "bare" har hatt dere 2 ganger altså! Krysser fingrene for deg:)
Småtrollmamma Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2011 Takk for det :-) Håpe håpe :-)
Småtrollmamma Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2011 Har mange rare "ting" som skjer om dagene...Men den beste kommentaren var fra min kjære i dag da jeg kom ut av dusjen...herregud, hva har skjedd med puppene dine? De har jo blitt mørkere og større....Har de? sier jeg.. Merker ikke forskjell...men det murrer og bobler i magen...det er 3 dager til jeg egentlig skal ha mensen, så vet ikke om det kan være den som er på vei. Selv om det ikke pleier å kjennes sånn ut...Håper i det lengste at en liten spire er på vei. :-)
Småtrollmamma Skrevet 20. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2011 Klarte ikke vente lenger og tok en test. Jeg er gravid :-) så håper jeg spiren setter seg og alt går fint! Blir spente uker fremover!! Tok to tester med en dags mellomrom for å være sikkert! Jippi!
LilleTrille92+maispire Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så masse!!! Nyt tiden din <3
Småtrollmamma Skrevet 21. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2011 Tusen takk , det skal jeg! Blir mitt andre barn da jeg har en liten jente som nettopp fylte 2 år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå