Gå til innhold

Kan noen berolige meg??

Anbefalte innlegg

har hatt småblødninger 3-4 ganger siden 5 august, er nå 9 uker på vei..

var hos legen de to første gangene jeg blødde og fikk ultralyd begge ganger, han fant da ut at alt sto bra til med babyn, og at det var tynn slimhinne i skjeden/livmorhalsen som kunne til at jeg blødde..(har blitt utløst av samleie hver gang)og det var ikke farlig for babyen..

har kommet litt blod et par ganger etter da, men har tenkt at det bare er pga det legen sa og PRØVD å ikke tenke mer på det.. :P

igår hadde vi samleie og da begynte jeg og blø ganske mye, sluttet når jeg la meg å sove rett etterpå, og har idag hatt litt brun utflod som jeg vil tro er blod fra inatt som kommer ut (sorry detaljer)..

har fortsatt dette nå ikveld, og det ser ikke ut til å slutte enda..

prøver og prøver å bare tenke at det ikke er farlig, men det er IKKE enkelt!

noen med erfaringer som kan fortelle litt?

kan jeg ta det med ro..?

er så redd for at det skal være noe annet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143487164-kan-noen-berolige-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.;) Tror nok du kan ta det helt med ro....Er nok samleie som gjør at du begynner å blø. Jeg har altid hatt tynne slimhinner i skjeden og har blødd litt ofte etter samleie. Opplevde det helt nå i starten av graviditeten (føre jeg visste at jeg var gravid) og da blødde jeg en hel del. Er nå i uke 25. Har ikke hatt samleie siden den gangen siden jeg er singel... Og det er nok rester av blod du har siden du har brun utflod. Du for jo se om det går straks over ellers kontakte legen hvis det ikke gir seg i løpet av dagen i morgen. MEN JEG TROR ALT ER I ORDEN JEG. Lykke til videre. ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...