Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Vi skal ha uttak på mandag mest sannsynlig og nå ligger min kjære på sofaen med feber og vondt i kroppen. Kan dette påvirke sædkvaliteten hans? den er i utgangspunktet super. Han har også smerter i siden så vi frykter nyrebekkenbetennelse og evnt antibiotikakur. Kan det også føre til nedsatt kvalitet? Vi ringer selvfølgelig klinikken etter at han har vært hos fastlegen imorgen, men jeg er veldig spent på om sykdommen og evt antibiotika kan ha en innvirkning på kvaliteten!
mummy09 *Gravid* Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hei:) Ja, feber kan dessverre ha noe å si. Antibiotika er jeg usikker på.. Min kjære hadde feber og lå strekk ut for ca 2 mnd siden. Siden vi allerede da visste vi skulle inn denne uken ringte vi klinikken og de anbefalte å kanskje vente en periode ekstra. Slik at d ble 3 mnd etter sykdommen. Vi fant ut vi prøvde alikevel og på mandag fikk vi beskjed om at svømmerne va mye bedre enn ved forrige forsøk så d stemte ikke i vårt tilfelle.. Ring klinikken og ta en prat med dem. Ettersom mannen din har bra svømmere fra før av kan d godt hende at d ikke har så mye å si for forsøket. Lykke, lykke til:) Lykke, lykke til:)
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Takk mummy 09 Han er heldigvis frisk igjen i dag så da satser vi på at alt går bra. Skal på UL imorgen så får vi høre hva de sier
mummy09 *Gravid* Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Hei Så bra han er frisk igjen:) Håper alt ser bra ut på ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå