Ingen kommentar Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei jenter, Nå trenger jeg litt råd. Ikm er i morgen. Forrige gang testet jeg positivt en uke før ikm, men nå er testene bare negative. Jeg føler meg gravid. Har halsbrann og er oppblåst i magen, akkurat som forrige gang. Ingen tegn til TR. Når testet dere positivt. Er det vanlig atvden positive testen lar vente på seg?
MammaMø med to små Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 jeg testet negativt både 5 og 3 dager før ikm (9 og 11 dpo). På ikm dagen (14dpo) testet jeg svakt positivt:-) Nå er jeg 8+1
Nurkfrid Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg testet negativt selv flere dager etter jeg skulle hatt mensen, men jeg var gravid gitt. Opplevde forresten at Clearblue ga tydelig positiv bare timer etter at Rfsu-testen var så svak at jeg var usikker på om det bare var ønsketenkning.
Ingen kommentar Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 Åh takk!! Selv om det føles slik så tørr jeg ikke slippe jubelen i taket før positiv test..
Arga G08+J12 Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Jeg testet ikke positivt før 3 uker over IKM, men det sto 3+ så det går an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå