Gå til innhold

Lenge siden jeg hadde kjæreste, og nå syns jeg det begynner å bli litt mye her(sånn tidsbruk på kjæresterier)

Anbefalte innlegg

Jeg er vant til å være alene, og å gjøre som jeg lyster når jeg vil. Slik har det vært i mange år. Derfor er det kanskje litt vanskelig å være kjæreste hele tiden nå sånn i starten?

Er det vanlig å bruke omtrent all fritid sammen i starten? Trenger en ikke litt pause av og til? Eller er jeg bare rar?

Fortsetter under...

Er veldig vannlig å ville være helt oppå hverandre i starten.

Var ikke før jeg flyttet sammen med samboern at det ble godt å være litt fra hverandre her.

Skjønner godt at det kan bli slittsomt å altid skulle være med et annet meneske. Hvis du er vant til å være mer fri. Vil anbefale deg å arangere noe med veninner eller noe hvis du har behov for tid borte fra din partner. H*n vil nok skjønne jentekvelder og kontakt med gamle venner mens det at du bare ønsker en alene kveld med tven kan være vannskelig å forstå. Lykke til

Jeg liker jo å være med han, men det blir liksom litt mye mentalt å forholde seg til andre voksne hele tiden. Jeg er vant til å ha alenetid helt for meg selv(og trenger dette. Har gjort det hele mitt liv, egentlig), og føler vel kanskje litt på dette med å underholde/holde med selskap? Jeg vet ikke helt hva det er, men tenker det ligger mye der.

Og så har det gått litt fort i svingene her ;) Det medvirker nok også. Jeg blir sliten på en måte.

Jo, det er nok dessverre date med TV og data som lokker. Mine vanlige kveldsrutiner.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...