prøvende Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei! Har under svangerskapet blitt plaget med det de er rimelig sikre på er gallestein. Venter på å komme til ul å få sjekket, men ikke vært inne enda. Noen som vet om dette er grunn til å bli igangsatt tidligere ifht fødsel? Har ganske hyppige anfall, ca hver 14 dag+/- . Blir ikke akkurat bedre og bedre etthvert som det blir mindre plass i magen, og det er så vondnt når det står på at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er jo ikke mye de får hjulpet meg med heller, så lenge poden er inni magen! Er i uke 34 nå Noen som vet?
blomsterpotte Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Jeg sleit med det samme forrige gang jeg var gravid, men de fant ikke ut hva det var før 4 uker før termin og da trodde de først det var blindtarmen pga smertene, Det var uansett ingen grunn til å sette igang fødsel, så jeg måtte rett og slett bare passe på hva jeg spiste, og holdt jeg meg unna fett og mat jeg visste hadde utløst det tidligere, gikk det greit. Det kan jo være terskelen for anfall hos deg er lavere enn meg, så hør meg lege eller jordmor om det er grunn god nok til tidlig fødsel, men vær forberedt på at du bare får beskjed om å endre kostholdet en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå