Gå til innhold

HVORFOR skriker hun så fort vi legger henne i senga?

Anbefalte innlegg

De siste fire dagene har jenta vår på 4 måneder begynt å skrike noe vanvittig ved leggetider. Det virker som hun har forferdelig vondt i magen, og skriker seg kliss våt. Dette skjer aldri på dagen. Hun kan skrike i to timer i strekk. Hva kan dette være? Skal jeg bare la henne skrike?:S

Fortsetter under...

jeg hadde ikke latt henne bare skrike!

Jeg mener at i den alderen skriker de av "behov" og ikke av vilje...

Kan hun ha luft i magen? Det er jo veeeldig smertefult! :( Eller kolikk?

Stakkar lita, håper du finner ut hva som plager henne! :(

Lykke til! :)

Men hvis hun har vondt i nakke, rygg, eller magen/kolikk, hvorfor bare ved leggetider da? Hun er en glad og flott jente, som aldri skriker ellers. Jeg blir så frustrert. Hører om de som lar barna sine skrike til de sovner. Dette for å lære dem at nå er det natt, og det nytter ikke skrike for å bli tatt opp.

Men det virker som om hun har vondt.. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg er en av dem som mener at barn tåler å skrike. Hun er litt liten enda, og du må være sikker på at hun ikke har vondt! Før 6 mnd syns jeg ikke du skal la henne skrike. Og da kun i korte perioder.

Annonse

Hvis du mistenker at hun har vondt så lar du henne ikke ligge å skrike. Det er stor forskjell på det og når de skriker på trass. Og ikke trasser en 4 mnd gammel baby heller.

Kan det være tenner? De kan presse på når hun blir lagt ned flatt, og det trenger ikke værke hele dagen. Ofte kan du se det på tannkjøttet om noe er på gang. Da kan du gi en paracet stikkpille.

Min sønn var helt blå og klumpete i tannkjøttet, stakkars!

Event ta henne en tur til kiropraktor. Mi tulle har akkurat hatt to behandlinger nå, og er mye bedre i nakken.

Jeg sjekket akkurat tannkjøttet hennes, og der var en liten hvit prikk på høyre side.. Tenner? Ikke noe rød eller hoven, akkurat som før.

Noen som vet? Gud jeg føler meg dum nå, slik burde jeg jo vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...