Gå til innhold

Er det normalt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å legge på seg første trimester? jeg er bare 8+5 i dag.. jeg har spist myye mer enn vanlig, og har ikke vært noe særlig kvalm.. har nesten ikke hatt noen symptom i det heletatt. Er bare sinnsykt trøtt og øm i babserne..

Første svangerskap la jeg på meg 8 kg og med nr 2 20kg !! frykter litt denne siden jeg er litt overvektig fra før.. MEN jeg har gått ned 1.5 kg siden jeg testet positivt for 5 uker siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt både og legge på seg og gå ned i vekt i første svangerskap. Så det å ha gått ned 1,5kg er ingen ting å vere redd for:)

Dersom du er redd for stor vektauke i svangerskapet, er det viktig å tenke kosthold og mosjon. Blir ein svoltne, et ei gulrot eller eit eple, i staden for anna rask snacks.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Er mange som legger på seg første trimester også ja..

Selv gikk jeg opp 4 kg i første trimester sist svangerskap, og jeg var ikke kvalm eller lignende, spiste ikke mer enn normalt heller, 2 og 3 trimester gikk jeg opp 4 kg til sammen, så gikk opp 8 kg alt i alt.

Denne gangen sliter jeg utrolig med kvalme og oppkast, og har gått ned ca 9 kg så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...