Gå til innhold

10uker igjen.. (oops ble lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ti uker igjen. og føler jeg har så dårlig tid med å ordne alt som må til. har ganske mye allerede. mangler bare stellebord, men det skal jeg kjøpe på ikea. sånn til å ha på veggen siden badet er så lite. så er det vogn da, det er ett mareritt å finne. vil helst ha kombi eller duo. og helst brukt da jeg ikke har så mange penger.men er liksom ingen rundt her jeg bor. funne noen men de har blitt solgt med en gang de kommer ut. så finner jeg en vogn, har jeg ikke penger. alltid noe som kommer i veien. mange klær har jeg, mengler bare en kommode å ha de i.. seng har jeg. mangler bare småting som flasker og brystpumpe. bleier har jeg faktisk. fikk det i en klespakke jeg kjøpte på finn samt en veldig ny bag. som jeg tenkte lille baby skulle sove i den første tiden. rydder hver dag, men føler jeg aldri blir ferdig. bygger rede har jeg hørt jeg gjør. gjorde ikke sånn med min første jeg fikk. gjør det sikkert for jeg er redd han skal komme før tiden som min første gjorde da var jeg ikke ferdig en gang.er så stresset. ikke noe hjelp av gubben heller. huff dette ble lenger en beregnet.

stresset og utolmodig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener.. om det er noen trøst så har jeg straks 8 uker igjen.. og vi er ikke halvferdige enda. Lege/gyn og jordmor er også redd jeg skal føde for tidlig pga nebbing og kortere livmorhals.

Vi har et helt rom som skal ryddes, møbler på disse rommene som skal ut av huset, noe skal omorganiseres.. Vi har et helt garderobeskap vi må få kjøpt og plassert så vi har nok oppbevaringsplass, da lillemann skal få et svært garderobeskap som vi i dag bruker til andre ting for seg selv. Vi må montere seng og stellebord. Kjøpe badebalje med stativ og sete, stellematte, dyne, ammepute, masse apotekting, har ingen flasker eller smokker, må ha flere klær og mer sengetøy, lammeskinn, hente vogn, bilsete og voksipose, vaske alle klærene.. listen er i grunn uendelig føler jeg. Og her blir det ikke kjøpt inn mer før i midten av september sett bort i fra garderobeskap.. i mellomtiden skal vi ommøblere, kaste og gjøre barnerom og bad klart.. Føler alt er et eneste stort rot.. ting er hvertfall langt i fra klart. Plutselig hadde en ikke så god tid lengre føles det som.

Lykke til med innspurten. Tiden går skremmende fort :) Gleder meg til å møte lille da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...