Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Har precis haft ett sammanbrott här hemma. Bara nån petar på mig tror jag att jag börjar grina (( Är i vecka 37 går över i vecka 38 på lördag. Magen är bara....I VÄGEN hela tiden. Klarar knappt sitta i soffan utan att killen lägger sig i hel spänn. Ligger jag på sidan stivnar beckenet så jävelig. Jordmor prövade att få mig att tänka på att jag kanske går på övertid (((( nej nej nej orkar nästan inte en dag som denna till! Har en otroligt snäll man som prövar trösta mig, så ikväll ska han spandera sushi på oss. Sorry måtte få det ut...
Pogoled Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Det er godt å få det ut, Lycklig<3!! Får håpe du slipper flere slike dager:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2011 Ja det värsta är väl att man är så hormonell att man Blir galen av sig själv... Herregud så patetiskt!! :0) Får verkligen hoppas det inte blir fler sådana här dagar!!!
mami07 *fødeklar* Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 kjære deg da,vi har alle sånne dagen hvor man er drit lei og gråter,og da trenger man egentlig bare trøst og å bli minnet på at snart så er babyen ute og da har vi kroppen vår for oss selv igjen og jeg for min del gleder meg masse til jeg kan komme meg ut av senga uten å måtte rulle meg ut hehe prøv å gjøre noe koselig for deg selv på sånne dager
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Full forståelse og sympati herfra!!! Å fy jeg har hatt menge sånne dager. Grusomt!! Og det er jo ikke så mye en kan gjøre med det heller. Hormoner, småplager, større plager og vondter gjør noe med oss. Uten tvil. Sender deg mange trøsteklemmer å håper du får det litt bedre innimellom!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2011 Tack va goa ni e :0) Som sagt jävla skit dag! Petrine +spire=❤ gud vad dåligt samvete jag får - vet du har gått läääääänge sån här... lycka till imorgon nu! Helt otroligt att du gått så långt över och fött flera gånger tidigare!! Helt otroligt! Och tack igen, ska på butiken nu och köpa mig så mycket godis att jag stupar... efter det att jag ätit mig stappa på sushi...haha... precis som att dett hjälper! Kommer ju känna mig som en sulfid efter allt det ätandet!
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Dårlig samvittighet skal du ikke ha!!!! Alle har dager innimellom og det må vi få lov til. Er like fælt uansett. Kjøp deg masse godis, spis og kooooos deg. Det fortjener du!! Ja at nr 4 skulle være såååå sen hadde jeg aldri drømt om!!
Pogoled Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Helt enig her!! Spis sushi og kos deg med godis UTEN å få dårlig samvittighet.. Tenk heller på at du fortjener det i dag!!! Det er jeg helt sikker på at du gjør:)
mim26 Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 de to siste ukene er værst, så d er lov å klage! var slik med første sv.skap selv, og kjenner jeg nærmer meg d denne gangen også! men merkelig nok, når jeg bikket termindag sist forrandret d seg....sikkert fordi jeg så "lyset i enden tunnellen" og viste at; jaja nå er hun iallefall her i løpet av de neste 14 dagene men slappet mye mer av på overtid og følte at da fikk hun bare komme når hun ville håper du slipper å vente så mye lengere nyyyt sushi'n;)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2011 Har kosat mig med massa gott att äta medans kynnerne strömmat på. Fick heller inte bort mens smärtorna med paracet ikväll... Men det är allt för tidigt för att hoppas(!!!) men för säkerhets skull fick jag lurat med mannen i säng så fick vi i alla fall övat på mogningen som alla säger ska ha sån effekt. Förra gången var jag helt otroligt deppig på söutet börja hyl grina för allt..jag hoppas detta var en dålig dag ellers så blir vänta tiden lång och vi får stötta oss mot varandra!!
jobber med saken har klart det Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Sender en trøsteklem:) Håper morgendagen blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå