Gå til innhold

Dunpose/voksipose!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode forslag til dunpose/voksipose?? Erfaringer?? Jeg hadde en pose på nr 1, men var ikke så veldig fornøyd med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke selv, men søsteren min har hatt en unge som fryser lett. han frøs i voksiposen, men etter hun kjøpte easygrow dunpose har han ikke vært kald en eneste gang :)

Skrevet

Synes voksipose er utrolig klønete. Kjempestor og klumpete. Jeg kjøpte derfor Oderwalder dunpose og har vært knallfornøyd med den. Ble litt fort slitt, så nr 2 skal få egen. Da skal jeg antakelig også kjøpe Easygrow. Dun er fabelaktig temperaturregulerer. Mye bedre enn ull. Du merker jo ganske god forskjell om du har ulljakke, eller dunjakke ;-)

Skrevet

Hei, jeg fikk en av min mormor til førstemann og den er helt super, gikk ute i 25- på det værste for og komme meg til helsestasjon , og hun holdt helt perfekt temperatur uansett om det ble kaldt eller varmt utenfor posen:)Husker ikke hva den heter for øyeblikket men

den ble kjøpt hos Fru Martinsen i Drammen og er sånt de tar inn hvert år eller på kundens bestillng:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...