<3 Vila & Lille <3 Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes det ja... Likte navnet da det var mer nytt og sjeldent, nå syns jeg det framstår som kjedelig...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Jeg syns Tuva er et fint navn, men ja det er vel litt oppbrukt... Trenden er jo veldig, korte navn som slutter på a og Tuva går definitivt under den.. Men jeg kunne likevel ha funnet på å bruke det jeg altså, med et navn i tillegg.... Feks. Tuva-Irene Tuva-Kristin Tuva-Emine Tuva-Liane eller Anne-Tuva Lill-Tuva bare forslag det da.... Men Tuva alene kan fort bli kjedelig og er oppbrukt...
Gjest Tuyo Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes Tuva er et nydelig navn. Kjenner ingen som heter det. Så for meg er det verken kjedelig eller oppbrukt. Tuva-navnet er kjempe fint!
sommertiara Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Tuva er et helt greit navn i mine ører. Synes ikke det er oppbrukt.
namedrop85 Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Vet ikke om det er oppbrukt men synes det er veldig lite fint (ganske stygt for å være helt ærlig...)...
ale.con Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 Syns Tuva er et koselig navn. Kjenner ingen som heter det, så for meg er det ikke oppbrukt.
LilleBitteliten Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Ikke oppbrukt, men heller ikke fint. Synes det er et utrolig rart navn. Spesiell klang. Forbinder det med substantiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå