Mumie_Mamma Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Jeg har ikm om 6-7dager. For ca 3 dager siden fikk jeg gult gele aktig utflod på papirt når jeg tørket meg etter å ha vært på do. I går og i dag så har jeg hatt litt av det også. Har ingen lukt eller kløe. Eneste er de siste nettene så har jeg vært oppe og tisset opptil 5 ganger. Har aldri hatt det slik før. Noen som har noe er erfaring med dette? Blir alltid litt engstelig når ting forandrer seg i syklusen min..
Magetroll ønskes Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Vel.. Mye tissing om nettene er jo et tegn på graviditet Kan det være at du hadde EL da du hadde den utfloden?
Mumie_Mamma Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2011 Trodde ikke at det forekom så tidlig, at man tisset mye. Men har jo tenkt tanken, men orker ikke å bli skuffet så har bare dyttet bort i at det kan være andre årsaker:-) Når jeg så det slimmet så tenkte jeg også at det kunne ha vært el slim som kom ut,og slo meg til ro med det. Men så har det jo vært disse 2 dagene det har kommet litt slimmete gult utflod. Men når jeg har nå vært på do de 2siste gangene, så har det også vært 2 blod prikker på papiret, så nå skjønner jeg ingenting?? Har aldri oppleved dette før. Min mens er veldig stabil og jeg har aldri blødd når det er 1uke til menstrasjon. eneste gangene jeg har spottet er 2 dager før menstrasjonen. som er et varsel på at nå er mensen i anmarsj.. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Blir helt satt ut her.. Takk for at du svarte meg:-D
embla28 Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg har også hatt slik utflod som du snakker om. Hatt det nå kanskje i en liten uke og det er nå 9 dager siden eggløsning. Kan ikke forklare hva det kommer av. Håper bare det er et godt tegn:-)
Magetroll ønskes Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Nå skal jeg ikke si det bombesikkert, men jeg mener å huske at jeg ble tissetrengt veldig veldig tidlig, dvs før IKM, og at det var derfor jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Men det er 5 og 7 år siden og jeg har gullfisk-hukommelse Det er ofte sånne rare ting som du beskriver, som skjer når man er gravid. Men; det kan også være kroppen som spiller deg et puss. Jeg håper det er en spire på gang hos både deg og embla, lykke til jenter! :-)
Mumie_Mamma Skrevet 18. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2011 Takk for at dere svarte jenter:-D Har begynnt i dag og få litt smått brunlig utflod, så jeg tenker at mensen kanskje er litt tidligere ute,bare som sagt veldig merkelig. Men alt skal oppleves er det ikke det man sier:-D Men blir lange dager fram mot testing:-( Håper hvertfall at det har klort seg fast en spire hos dere jenter, masse lykke til:-D Jeg kan foressten komme med en oppdatering når jeg får mensen eller om jeg skulle være så heldig å få et KRYSS .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå