Gå til innhold

Hvilken vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har emmaljunga edge duo, men lyst på en annen vogn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en emmaljunga duo til de to eldste, men den ble byttet ut med tfk joggster twister til minstejenta :)

Kjøpte fra Tyskland jeg da, så håper å få tilbake nesten det jeg ga for den når jeg skal selge den.

Skrevet

Vi har hatt Brio Sing som jeg har vært utrolig fornød med.

Har Emmaljunga scooter, og 4me reisetrille. Fornøyd med alle tre :)

Skrevet

Vi har emmaljunga nitro! bruker den til 2.mann nå.

Er super fornøyd med den.

Har også en chicco liteway trille! Kjøpte den i USA før den kom til Norge! Er kjempe fornøyd med den også.

Skrevet

Jeg har en Emmaljunga Edge Duo som står i bhg som sovevogn og en Zero2four Venezia. Liker de veldig godt begge to.

Særlig fornøyd med Emmaljunga'en som sovevogn. Bred og lang og god å sove i. :)

Skrevet

Her har vi Mountain Buggy Urban Jungle og venter på en Emmaljunga Nitro City som er i bestilling. Er veldig fornøyd med MBen, trillekomforten er helt suveren. Men jeg har bestilt ny fordi jeg ikke vil vende min lille bort fra meg helt enda. :-) Er spent på Nitroen. Har hørt mye bra om den også.

Skrevet

Jeg har en Brio Happy og er kjempe fornøyd med den. Minner veldig om Emmaljunga City Cross.. Lett, og en drøm å trille.. Tar liten plass! Helt fantastisk vogn! Anbefales på det sterkeste!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Basson clasic var god bruk her, men nå har lillegutt vokst ut av baggen og vi valgte å kjøpe sportstrille fremfor å kjøpe/bruke sportsdelen, så vi triller nå en Creeps sportstrille :) Herlig enkel og lett trille må jeg si, elsker den.. Men til neste år må det ny vogn til igjen, da vi får en unge til i mars (13 mnd mellom ungen) Og da blir det en Easy Walker duo :)

Skrevet

Jeg har emmaljunga city cross. Kjempe fornøyd:) Men bagen begynner å bli kort og knøttet er bare 2.5 mnd...:/ Lang gutt:D

Skrevet

vi har Emmaljunga City Cros, veeeeldig fornøyd, men baggen er nok litt kort her å..

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Edge Duo og elsker den :-) Hvorfor vil du bytte den ut?

Skrevet

Har Emmaljunga City Cross, VELDIG fornøyd med bagdelen også er den så søøøøt!:) Syns sportsdelen er litt lav, så får se om vi kjøper ny eller hva vi gjør:)

Skrevet

emmaljunga city cross :) kjempe fornøyd!

Skrevet

Emmaljunga city cross her også- den er knallgod, og ligner en del på edge duoen, bare at den er lettere og nettere (veier bare 11 kg med city bag). City bagen er heller ikke spesielt liten synes jeg, og min over gjennomsnittet lange jente brukte bagen til dagsoving helt til hun ble 9 mnd gammel :)

Skrevet

Har Emmaljunga city cross og det finnes ingen over og ingen ved siden av! Den er super rett og slett:)

Skrevet

Har ei Simo Duo vogn til trilleturer og utesoving. Kjempedeilig vogn! Lett å trille og stor og god plass i både bag og sportvogn-del.

Og så har vi ei Carena sportvogn som står inne på stua til inne-/dagsoving/shoppingturer (da den er lettere å løfte på enn Simo som er ganske tung).

Jenta vår er lang for å være bare 4mnd (ca 66cm nå), men baggen er fremdeles passende :) opg det kommer den nok til å være til vi må begynne med den tykke voksiposen utpå høsten.

Skrevet

masse emmaljunga her;)

selv har vi valgt babyjogger city select..beste vognen jeg har vært borti!:)

Skrevet

Har en Simo kombi 2006-modell som vi kjøpte ny til eldstemann. Den har vi brukt både hjemme og i bhg til storebror, mellombror og minsta, som nå er halvannen mnd. Den er super å trille, har kjempegod plass, men den er veldig tung, så det er ikke bare, bare å ta den med på bytur inn og ut av bilen... Siden mellomste fortsatt sover på dagen trengte vi en ny sovevogn og kjøpte en brukt Bassonvogn som virker ganske grei. Lettere enn simoen iallfall! Men den har ikke så god plass, så til seinhøsten tenker jeg lillesøster overtar den og så får mellombror Simoen tilbake i bhg. Simoen er bare suveren på god plass, syns jeg:) I tillegg har vi en sportsvogn, babidéal, som jeg syns er kjempegod. Den kjøpte vi i 2007 og den er lett, har full liggestilling, kosta halvparten av alle de andre sportsvognene og har tålt god bruk disse fire årene. Den har ikke akkurat hatt mye pause;)

Skrevet

Har Emmaljunga Edge Duo jeg og - er superfornøyd! Synes den er en drøm å trille, deilig bag med god plass - og topp kvalitet:)

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Mondial Duo:)

Og er også kjempe fornøyd:) Nå som vi har kjøpt større bilsete som er fastmontert, kjøpte vi en reisetrill vi bruker når vi bare skal korte turer inn i butikker og slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...