Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hvordan var overgangen og hvilke tider ca? Her rekker vi 4 dubber hvis vi kutter ut "sovmorgen" etter morgenpuppen, men første dubben 1,5 time etter vi har stått opp blir veldig kort, og det virker som jeg bommer på timingen for han har svårt for å sovne når vi triller, og så våkner han og vill gjerne ha pupp når vi kommer hjem isteden (og sovner der). Siste dubb er gjerne også kort, ca 30 min. Sover ca 10 timer på natta, eller 11 med sovmorgen. En typisk dagdubb har lenge vært ca 45 min, men de siste dagene har de vært 1 t 15 min.
Ane Elise Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Det gikk strålendes og samtidig ser jeg at det hjalp utrolig på nattesøvnen til nurket mitt. Fra jeg legger han i senga til han tar kvelden går på et blunk Slik ser dagen vår ut: Våkner mellom kl7.30 til 8: får pupp Ca 1t senere: 1 posjon grøt + dæsj fruktmos oppå 1.lur: ca.kl.10.45 - 12 - får pupp når han står opp 12.30: 1 middagsglass med litt grøtpulver i + litt fruktmos/ baby yohurt 2.lur: ca 14.45 - 16 - får pupp 16.30: 2 brødskiver med hvitost/ leverpostei + frukt/ frukmos + tran 18.20 Kveldsmat - grøt + dæsj fruktmos oppå + baby yohurt Pupp før kveldsstel siden han har fått tenner og det må pusses 19.30: Zzzzzzzzzzzz Da sover han som regel hele natta
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Idag hadde vi sovmorgen til 7.30 og tok sikte på å vente med første dubben. Jammen så ble han trøtt og sovnet 9.45, 45 minutter senere enn vanlig. Men så rotet mor det til da han måtte vekkes etter en time for at vi skulle på barseltreff. Og så har han sovnet i bilen 2 ganger etter det. Det er jammen ikke så greit å lage rutiner om ikke man skal sitte hjemme hele dagene! På'n igjen imorra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå