Gå til innhold

Høre hjertelyden hjemme i uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

testet for første gang å høre hjertelyden med en doppler (angel sounds),men fant bare min egen puls. Hvis noen har klart det, hvor ca holdt dere apparatet.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Har ikke slikt selv, men har hørt at det er få som hører hjertet med hjemmeaparatet så tidlig.. Husk at den lille fortsatt ligger veldig gjemt bak skambenet, men hva om du trykker den litt ala nedunder skambenet, og prøver deg frem bortover fra side til side?

Skrevet

Jeg fant hjertelyden i uke 9 :-) å nå er jeg i uke 13, å finner den lett som bare det. Har hørt at det kan være vanskelig å finne den så tidlig, men du finner den til slutt :-) jeg dro doopleren veldig sakte over magen di første gangene, å plutselig dukket det opp en puls på 170 :-) nå er den roligere, ca 160.

Skrevet

Fant min i uke 6, men måtte lete en stund da. Men legen tar seg jo ikke tid til det så tidlig, også fordi det er vanskelig å finne, og da blir vi mødre veldig bekymret og engstelig. Lykke til:)

Skrevet

Ok, da skal jeg prøve mer i helgen.

Vi var på tidlig ultralyd i går og det var helt fantastisk! Lille smula hoppet og spratt rundt inni der. Og vi hørte hjertelyden også. Var på 163 slag i minuttet:) Nå virker det bare som en hel evighet til vi skal til ordinær UL i oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...