Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hvor mange grader skal de stå i ovnen? For at de skal bli saftige og gode:)))))
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Jeg bruner aldri først, med mindre det er bacon eller lignende involvert, men hvis du allerede har stekt dem så de er brune, bør det holde med rundt 15 minutter på 200 grader. Selv pleier jeg å steke kyllingfileten i deilig marinade og med masse saftige grønnsaker i ovnen, da har jeg som regel rundt 165 grader og lar det stå i rundt 45-50 minutter. Da blir de saftige og helt perfekte!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Max 20 min på 180grader, kommer an på ovnen din
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 180 grader og i ca 18 min pleier jeg hvertfall. Nam nam:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 ex-stefaren min lærte meg hvordan man får fantastisk saftig kyllingfillet. Brun kyllingen på hver side. Tøm så over vann slik at vannet dekker litt over halveis av fileten. La det koke i 15-20 min. Jeg pleier å snu de noen ganger og fylle på mer vann hvis det fordamper. Jeg lager alltid kylling på denne måten og får superskryt av alle at de er så saftige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå