Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Den blir jo ikke borte! Nå er det snart 7 mnd siden fødsel, og jeg har gått ned flere kilo, er fakttisknå 5 kilo lettere FØR jeg ble gravid. Er tynn ellers... men ser fortsatt gravid ut, spes om kvelden. Går dette bort?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Skjønner utmerket hva du mener. Sliter også med det samma problemet. Nå er det over 9 måned siden fødselen fant sted, etter det begynte jeg tidlig og beveget meg siden fødselen gikk greit, men desverre er magen fortsatt der... Og jeg som trodde at kiloene skulle rase mye ned når jeg ammer så mye som jeg gjør, men neida, så heldig er jeg dessverre ikke. Er også tynn fra før av...Flere i barselgruppa mi er allerede tilbake i samma kroppsform som de hadde før graviditet. Helt utrolig az.... Begynner på jobb om få uker, håper ikke folk på jobben tror jeg er gravid igjen... arghhhhhhhhhhhhhh....
Gjest Madolyn Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Når jeg begynte å gå ned de siste 2-3 kiloene så forsvant mye av pløsetheten over magen, men da - skrekk og gru - begynte melka å forsvinne... Så jeg holder meg 3 kg over trivselsvekta til jeg er ferdig med ammingen. Gleder meg vilt til - forhåpentligvis - å bli kvitt denne punkterte bolledeigen, men er usikker på om jeg da får tilbake gamlekroppen jeg kontrollerte med sunn kost; må vel frem med treningspisken for å se ut som før svangerskap/fødsel:) hehe
enits40 Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Her og! Tenkte akkurat på det, at søren... denne magen er blitt skikkelig pløsete! Jeg trener tre dager i uka, men spiser tydeligvis mer enn jeg beveger meg. Isj... Bortsett fra magen, er kroppen omtrent som før. Baby er ni måneder, og jeg innser at det er på tide å skjerpe matinntaket drastisk. Må bare vente til ferien er over...
Frøken Tussi Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Hehe, leste først pølsete mage og lurte litt på hva det var, men greide å lese pløsete på tredje forsøk Kjenner til problemet, men trøster meg med at mini bare er 3,5 mnd. Er jo snart vinter og da er romslige tunikaer og gensere gode å ha!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Jeg fikk 3.mann for halvannen mnd siden og ser at jeg kommer til å slite mye denne gangen med å komme meg ned til trivselsvekta:-/ De andre to gangene har jeg veldig raskt gått ned til 7kg+ fra trivselsvekta, men jeg er fortsatt 13kg unna:-( Og jeg spiser like mye/lite som ved trivselsvekta, men det har bare stoppet helt opp... Nå ammer jeg ikke, så får ikke evt hjelp av det heller, men trenger jo da heller ikke tenke på om jeg skulle miste melka ved slanking. Jeg mistrives veldig med disse 13 kg ekstra, men håper den snart raser av... Lykke til, dere:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Og, ja, magen er ekstra pløsete denne gangen...
Regina Phalange Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Hei og hå her er det desverre litt mer enn en pløsete mage! Var storfornøyd i starten, da raste jeg ned i vekt, men nå har det stoppa gitt. På 7 KG mer enn jeg veide før jeg ble gravid. (Gikk opp nesten 25 kg - oops) Knerten er bare 9 uker, så håper de resterende 7 KG (og gjerne litt til) forsvinner med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå