AllGoodThingsAre3 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Det kan ikkje vera anna eg serverer; poden på 22 dagar har allereie lagt på seg 1200gram! Han var 4210 då han vart fødd, og i går vog han 5430gram!!! Lille store herlige lillebror *forelska* Ikkje veit eg kva som er "normal" vektoppgang for småtassar, men storesøster la òg godt på seg - fort - for å sei det slik God næring til mine søte små (og eg et lavkarbo!)
MillaLilla Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Gratulerer med prima melk Er det ikke en god foelelse? Ikke bare ruger man dem frem inne i magen fra de bare er bittesmaa egg, men sannelig om vi ikke produserer god nok naering til aa foe dem helt de foerste seks maanedene ogsaa! Jeg blir stadig imponert over hvor fabelaktig naturen har tenkt dette ut.
Billie Jean Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Ja, kvalitetsmelk er gode greier. Her gikk nurket opp 600 gram på en uke! På helsestasjonen kunne de opplyse om at en vektoppgang på rundt 200 gram i uka var ønskelig og vanlig... Nå skal det sies at jeg slet med overproduksjon, og han fikk nok i seg mer enn han "ønsket". Han brukte nok meg som smokk den uka der, for å si det sånn... Nå har jeg introdusert han for en narresmokk, så jeg får hvile "jentene", amme litt mindre, slippe lekkasjer og spreng og så får han litt mindre vondt i magen (han ble nok litt fullstappa;). Allikevel går han goooodt opp i vekt, så det har vært det rette å gjøre for meg hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå