Gå til innhold

Et "kan jeg være gravid spørsmål" igjen. Har hatt mensmurringer i en uke og skulle hatt mensen omtrent nå eller for noen dager siden...

Anbefalte innlegg

...Dessuten har jeg vært oppblåst i magen i over en uke og fått mat"diller" og noe endret matlyst. Brystene er ikke ømme overhodet, men fyldigere og jeg mener blodårene rundt og ned til brystene er mer markante nå. Tok en test forrige fredag (skulle drikke litt vin...) og den var negativ. Hadde sex rundt eggløsning, men min mann har dårlige svømmere. Vi har to prøverørsbarn. Hva tror dere? Tør ikke teste, ønsker jo være gravid. Er ikke kvalm, dessverre...

Fortsetter under...

Hver gang jeg har vært gravid har jeg hatt skikkelige murringer i ganske mange dager før forventet mensen. Jeg har alltid merket det på spesielt ømme bryster i tillegg, da har jeg skjønt at det kan være noe mer på gang.

Men mye av tegnene på graviditet er også veldig like tegn på at mensen kommer hos meg. Vanskelig å vite.

Bare test! Kan bli gal av å spekulere på signalene kroppen gir deg:)

Ps, jeg blir veldig kvalm når jeg er gravid, ble innlagt denne gangen pga kvalme, og har aldri blitt kvalm før i uke 5/6..

Masse lykke til, håper dette går rette veien for dere:)

Takk for svar, tar gjerne flere:-)

Har ikke vært kvalm i de to andre svangerskapene. .Brystene forandrer seg litt før hver menstruasjon, men nå innbiller jeg meg at blodårene er mer synlige, men har jo ikke akkurat studert dem før...Og mulig de blir mer synlige alltid før mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...