Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #1 Del Skrevet 17. august 2011 sønnen min har en tante som bytter type oftere enn normale folk bytter sokker nesten. og disse typene er det så dønn seriøst med hver eneste gang. sønnen vår knytter seg til mennekser fort og blir lei seg når han ikke ser dem mer. dette har nå skjedd noen ganger. og jeg kjenner at jeg ikke vil at gutten min skal gjøre dette... allså at denne tanten skal ta med deg dagens type hver gang hun møter ungen min.. tanten viser ikke stor intresse for ungene fra før men når hun først viser det så skal hun ha med seg type,... hva ville du gjort?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143485460-ville-dere-latt-tanten-til-barnet-gj%C3%B8re-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Del Skrevet 17. august 2011 Hun har sikkert mest lyst til å vise frem den nye typen sin til DERE, og tenker ikke på at sønnen din knytter seg til folk. Men jeg tenker på tre ting: 1: Knytter barnet seg så fort til fremmede folk at han sørger hver gang dere har snakket med en ny person? Han må jo lære seg å møte nye mennesker, som han kanskje ikke treffer igjen. Dere kan jo presentere typen som tante sin "venn", og ikke kjæresten, siden det kanskje vil knytte seg noen forventninger til varighet over kjæreste-begrepet. 2: Hva med å invitere tanten på besøk dagtid/helg når hun er uten type, og etter at barnet har lagt seg når typen skal være med? 3: SNAKK OM DET! Fortell henne at sønnen din blir veldig begeistret for herrene hun tar med, og be hanne om å komme alene til forholdet har vart i noen måneder. Understrek at DERE gjerne vil møte den utkårede, så dere kan møtes på kafe eller når barnet sover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143485460-ville-dere-latt-tanten-til-barnet-gj%C3%B8re-dette/#findComment-143485519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå