Gå til innhold

ang. bryllups middag...;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg dere som brudepar skal bestemme! :-) Om du ikke ønsker forrett, ville jeg kanskje satt frem litt snacks sammen med velkomstdrinken, hvis dere skal ha det.

Gjestene blir mette, og det blir en flott middag uansett. Det viktige er jo at det blir sånn som dere vil ha det!

Vi giftet oss nettopp. VI hadde forrett, to serveringer av hovedrett,- og desserten var oreokake, som også var vår bryllupskake. Jeg fikk 12 stk til og bake (bor i trøndelag, så her er det vanlig at alle tilbyr seg og bake til slike dager, valgte noen av de), vi hadde 10 bord (ville ha et par i reserve) og den ene kaken fikk brudepar på toppen, den kom til brudebordet, og de andre bordene fikk en kake hver. Kaffe og avec servert samtidig:o) SÅ slapp vi kakebord midt i festen. Ble veldig godt mottatt:o)

Dere serverte oreokake til dessert, så hadde dere kun oreokake etterpå?!?! Er ikke det litt rart? Hehe..

Tenk om man ikke liker oreokake (den er jo ganske kvalmende) eller er allergiker f.eks. Greit å ha noe mer å velge i..

Var det dårlig fantasi eller for å gjøre det enkelt, eller simpelthen elsker du oreokake:-p ?

Gjør akkurat som dere vil. :)

Synes forøvrig at mange forretter ikke smaker noe særlig godt, men det har kanskje noe med at mange serverer akkurat det samme. Jeg er ingen tilhenger av reker, og synes så ofte det er nettopp det.

Vi hadde forrett, og det var noe jeg likte veldig godt, så da passet det oss.

Lykke til! :)

Annonse

Vi hadde ikke kakebord i det hele tatt...Oreokake var dessert/bryllupskake i en og samme servering..

JA; jeg elsker oreokake, og kjenner ingen som IKKE Liker den, men kjenner mange som ikke synes den er best i verden..Men det var VÅR dag:o) Og det var for å få litt "stil" over det, hadde vært vanskelig og fordele 12 ulike kaker på 10 bord, da måtte vi ha satt opp kakebord og folk gått og forsynt seg selv med desserten..Men for og gjøre det enkelt, korte ned på tidsbruk og gi en mer "dessertfølelse" så valgt vi en sort kake, og en kake pr.bord:o)

Hadde flere kaker som alternativ altså. Men valget falt på den da den er enkel og lage (litt tidkrevenden, men enkel) og den Kan og BØR lages dagen før,- noen burde bakes samme dag helst, og ville ikke stresse gjester med det....Så da ble det sånn. Har vært i bryllup de gjorde det likedann, da var det en brownies/sjokoladekake på hvert bord i et bryllup, og et annet sted, ostekake...Men samme ostekake på alle bord da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...