Gå til innhold

EL og EL-blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har et spørsmål om EL og ELblødning jeg, har lest rundt på nettet, men blir ikke helt klok på dette her. Kanskje noen her inne som er gode på dette? Blir litt detaljert, men sånn er det vel bare med denne prøvingen:)

Samboer og jeg hadde et par halvhjertede forsøk i vinter før vi bestemte oss for at vi skulle prøve ordentlig fra august. Eggløsningstester ble kjøpt inn og nå er vi altså i gang med vår første prøveperiode.

Har alltid hatt relativt mye EL-slim, så når det dukket opp i helgen begynte jeg å teste med eggløsningstester på ettermiddagen. Den var negativ lørdag og søndag, men mandag ettermiddag ble den knallpositiv med en gang. Mandag kveld fikk jeg også stikkinger nederst i magen ved bevegelse/hoste ol, noe som var borte tirsdag morgen. Går ut ifra at det var eggløsningssmerter. Hadde sex både søndag og mandag ettermiddag. Tirsdag ettermiddag hadde EL-slimet avtatt og eggløsningstesten var også negativ. Tirsdag kveld oppdager jeg bittelitt blod på papiret på kvelden, onsdag morgen (altså i dag) en god del mer. Det er lyserosa og litt slimtilblandet

Nå har jeg lest og lest og leser vel egentlig at blodet kommer samtidig med selve eggløsningen, men det ser jo ikke helt ut til å stemme her...

Noen som har vært borti noe lignende? Altså at man oppdager lyserosa blod på papiret en og to dager etter at man har hatt postiv eggløsningstest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...