mamsien Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Hei. Vi er på jakt etter en reiseseng og lurer på om det er noen som har anbefalinger/erfaringer? Sønnen vår er snart 8 mnd så vi ønsker en seng han kan bruke en stund.Jeg ser at man får reisesenger i alle prisklasser men er usikker på om det er verdt penga å kjøpe en dyr en eller om de billige er greie nok siden det kun er en reiseseng og dermed bare brukes noen netter i slengen? Setter stooor pris på tilbakemeldinger :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Vi endte faktisk opp med å kjøpe Phild and Teds sin reiseseng og lillegull har likt denne mye bedre enn de andre. Nå reiser vi en del så det var viktig for oss med en liten lett en å pakke ned. Var litt styr i starten med å slå opp denne, men nå går det som en drøm. Det er en oppblåsbar madrass i sengen legges inne i en lomme i bunnen, så vi har kjøpt et røros teppe til å ha i bunnen utenom:) kan absolutt anbefale denne
mamsien Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2011 Takk for tilbakemelding! Noen andre som har erfaringer med reiseseng? Lønner det seg å kjøpe de dyreste sengene eller er de billigste helt ok når man bare bruker de en sjelden gang?
Smil123 Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Vi har en sånn fra Barnas Hus til kr 399 tror jeg. Husker ikke helt merke..Det teite er med den at madrassen som følger med er IKKE egnet å la en unge (ikke en voksen hellerfor den saks skyld) sove på. Tynn som ei flis og steinhard. MEN de selger madrasser til å brette sammen ved siden av til også den pris av kr 399 he he, så tilsammen - senga koster kr 798 etter min mening og er veldig grei synes vi:-) Den er ganske romslig så vil tro den kan brukes ganske lenge!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Vi har en Baby Dan reiseseng, den er stor og romslig, VELDIG lett å slå opp/ slå sammen, og når den er sammenslått har den hjul, så du kan trille den med deg. Den har egen madrass også, som man spenner fast i sengebunnen. Vi er hvertfall super fornøyd med den :-D
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Vi kjøpte Phil og Teds fordi den er lett. lillingen sover godt i den, men hadde det ikke vært for vekta så hadde vi kjøpt ei rimeligere seng. Vi har vært mye rundt omkring og lånt forskjellige reisesenger i sommer og gullet sover godt uansett seng, men vår egen er mørk og lun og jeg synes hun sover hakket bedre i den, faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå