snuppo Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 synes ikke jeg har gjort annet enn å vente site tia, ikke kunne legen sende hendvisning til utredning før det hadde gått 1 år, og når den endelig blir sendt, er det jaggu meg 16 uker ventetid..... men idag sendte hun til merdicus,. og der er ikke ventetia så lang... JIPPIIIIIIII. snart skjer det ting :-) så glaaaa :-)
Evigoptimisten Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Så bra snuppo. Det er så mye lettere når man har noe å se frem til, og vet at ting skal skje. Lykke til:)
Happy87 Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Så bra.. Tida går mye fortere når man har ting å se frem til.. Jeg fikk først legen til å henvise meg videre til gyn og da var gyn-timen første mål.. Fikk pergo av gyn, men det virket ikke og så var det henvisning til fertilitetsklinikken.. Nå har jeg endelig fått time der og en ny dato og se frem til.. Var 3 1/2 mnd fra de fikk henvisningen til jeg har fått time så har gått nogenlunde raskt.. Så nå ser jeg også lyset i tunnelen:) Ønsker deg masse lykke til og håper vi har hver vår spire innen jul:)
snuppo Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 blir ikke å si fra meg timen på st..olavs i tilfelle jeg får pergo og det ikke fungerer på meg. jeg er så spent så spent. :-) Godt å ha noe å se frem til ja. nå kan jeg kose meg i mellomtia, å vet at d går fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå