Gå til innhold

Lang mann, lang baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg har en mann på nesten 2 meter, og når han var født var han 56 cm og 4900 g!!! Nå venter jeg gutt og er livredd for en like stor baby! Hehe

Noen som aner hvor mye det har å si? Jeg var veldig liten som baby, så kanskje en mellomting da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg lurer på det samme, min er 1.93, å er litt redd for en stooor baby jeg også.

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om å lure på det! Jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal få plass til en 56 cm lang baby her inne... Hehe ;-p

Skrevet

Jeg er 169 cm høy og mannen er 2 meter. Sønnen vår var 56 cm og 4,6 kg da han ble født :) Både jeg og mannen var rundt 4,5 kg da vi ble født, men ingen av oss var like lange som sønnen vår :)

Skrevet

Wow! Stor baby! :-D

Setter de i gang fødselen om de er så store eller gikk du over termin? Fødte du babyen "normalt" om jeg får spør? Hehe

Skrevet

Både jeg og min mann er ganske lave og var små da vi ble født (rundt 3 kg begge to) - vi har fått ei laaang jente (ligger ett år foran alder i vekst). Som jordmoren min sa: det er ikke noen nødvendig sammenheng mellom mors og fars "størrelse" og barnets. Det som har noe å si når det kommer til fødselen (ifølge henne) er hodeomkretsen..... Så hvis du får et langt barn, men som er gjennomsnittlig stor i hodet, så blir ikke fødselen noe "værre" enn om du får et kort barn (men for all del - fødsel er jo vondt uansett... hehe).

Skrevet

far til mitt første barn er 1-92 og over 100 kg. Sønnen vår kom ut 1 uke for tidlig, veide 4 kg og var 53 lang.

Jeg venter nå barn med en mann som er enda høyere...gud hjelpe meg...

Jeg var selv kun rett over 3 kg til termin.

Skrevet

Mannen min er godt over 2 meter, første barnet vårt var 54 og 4.2, mao ingen kjempe. Det er i grunnen vanskelig å forutsi størrelsen, jordmoren min trodde sønnen min var veldig liten før han ble født fordi jeg hadde så liten mage. Nå er imidlertid gutten godt over gjennomsnittet. Svigerinnen min fikk sin første på 5 kg, hun hadde selv vært stor som baby mens mannen hennes var "normal". Så ikke godt å si hva som avgjør:) Det går nok sikkert bra, uansett.

Skrevet

Ei jeg kjenner er ganske liten, men mannen hennes er 1,93. Sønnen deres var 4,9kg og 57cm lang da han ble født.

Skrevet

Min mann er 193 cm høy, men var ikke mer enn 50 cm selv da han ble født. Jenta vår var 3 kg og 49 cm, og tror ikke gutten vår blir noen kjempe heller. Jeg var selv 3,5 kg og 50 cm da jeg ble født.

Som nevnt tidligere er det ikke lengde på babyen som har noe å si for fødselen, men hodeomkretsen. Så lenge hode er ute, "plopper" resten ut av seg selv nesten...hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...