Gå til innhold

Noen andre som nyter denne luksusen?

Anbefalte innlegg

Min mann har en meget god klessmak både med egne klær og klær til meg.

Han går rundt med klesstørrelsene mine i lommeboken (inklusive BH-størrelse) og rett som det er så finner han et klesplagg han synes vil kle meg og vet jeg vil bli glad for. Også kommer han hjem med det til meg.

Han elsker å shoppe og når han shopper, så leter han etter ting han vet jeg blir glad for.

Tror egentlig han er litt unik, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143485179-noen-andre-som-nyter-denne-luksusen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke skrevet noe annet innlegg om dette, jeg?

Og helt ærlig, jeg har ikke selv mine egne størrelser i hodet, så det synes jeg nå ikke jeg kan forlange av ham.

Og "skryte" Jeg er vel bare stolt av ham, da.... Er det også feil, nå?

Bim-damer, altså....

HI

Annonse

Joda, han kan godt finne på å ta en pedikyr hvis det passer slik, og renser gjerne huden sin med egnede produkter. Han kan også finne på å bruke hårfjerningskrem hvis det trengs.

Han er en av de mennene som kan bruke rosa skjorte uten at noen setter spørsmål ved maskuliniteten hans, så han er veldig trygg i forhold til sin feminine side.

Synes ikke du var slem, 10.45

HI

Gjest Gul stjerne

Som du ser av svarene fra surfittegjengen: din mann er unik :)

Kos deg med ham, du!

Jeg har også en som slett ikke er ille: Har også mine str lagret på telefonen, kjøper flotte gaver og parfyme, og ikke minst; han eeeeelsker meg :D

Kollegene mine ber stadig om å få låne ham. De er misunnelige. Ikke minst fordi jeg, som kvinne, er født nesten uten shopping-gen og ofte kan synes at det blir for mye av det gode....

Har hendt mer enn en gang at han har måttet parkere meg på kafè fordi jeg ikke orket mer.....

Annonse

Ganske unik, vil jeg si. Mannen min har kjøpt klær til meg tre ganger, med fire års mellomrom, og hver gang var det undertøy, dog i riktig størrelse.

Men på en annen side, så synes han jeg er flink til å kle meg og klager ikke på det jeg handler til meg selv.

Nei, min mann er ikke videre glad i shopping, så lenge det ikke er noe som har med hans interesser. Han er av typen der han gjerne er med meg på shopping og lar meg plukke ut klær for ham og kommer med sine meninger til klær osv jeg skal ha til meg selv, men det stopper der. Han vet vel ca mine størrelser, men når han skal kjøpe klær i gave til meg så har han bedt enten sin mor, søster, eller min mor eller søster om hjelp til de, de kjenner min smak godt og vet mine størrelser. Undertøy størrelsene har han veldig kontroll på da, de har han i hode og er ganske så stolt over da jeg har 70E og 36/S i truse-størrelse. Så han har faktisk ved noen anledninger kommet hjem med noe nytt sexy undertøy etter at han har vært på jobb reiser feks.

Jeg synes det er mye viktigere og praktisk at han er en typisk handyman, som fikser det meste og som virkelig kan mye som har med alt fra hus, snekring til bil å gjøre. Jeg greier jo utmerket å handle det jeg trenger selv, men jeg er ikke sterk nok til å løfte store bjelker alene ol. så godt han fikser slike ting. Jeg tenner mer på maskuline menn enn på "femidotter".

Har vært anorektiker og har skiftet veldig mye i størrelse, også hatt veldig store problemer med å prøve klær osv. av den grunn.

Tror egentlig ikke det er så bemerkelsesverdig, men hva vet jeg.

I hvert fall deilig at HAN følger med!

HI

Jeg kan love deg at mannen min IKKE er en femidott. Det motsatte KUNNE vært et problem hvis han ikke hadde hatt en så god selvinnsikt som han har.

Han er bare trygg i sin egen person.

Når det er sagt, så synes jeg svarene her viser at det er mange måter å vise omsorg, oppmerksomhet og kjærlighet på, og det er vel ingen som er dårligere eller bedre enn andre. Bare forskjellig.

Synes vi skal tillate oss å være litt fornøyde med mannfolka våre av og til, jeg! Ser at de får mye juling både her inne og på diverse andre forum....

Hørtes veldig feminin ut for meg, det styggeste jeg vet er mannfolk i råååsa skjorter. En mann(!!!) skal ikke elske å shoppe og jeg hadde syntes det var litt creepy om han måtte ha alle størrelsene mine i lommeboka.

Min mann hater å shoppe, han jobber en hard mannfolk-jobb og har herlige arbeidsmuskler og er MANN. Han tar meg med storm hver dag og når han pynter seg dååner jeg, men jeg dåner også litt hver gang jeg ser han i arbeidstøyet og musklene spiller i sola jeg da.

Hadde han kommet her i rosa skjorte hadde jeg rett og slett blitt litt lei meg, ikke fordi jeg hadde stilt spm. ved maskuliniteten, for den er der, men rosa på menn er gyselig, liker ikke rosa på de fleste kvinnfolk heller.

Nei, en sånn mann vil jeg ikke ha til mann. Men du - jeg har en sånn kompis da. Han og typen er veldig gode venner av oss og de elsker å shoppe og er å se i rosa jevnlig.

!0.59: Jeg sa at han er en av dem som KAN gå med rosa skjorte, ikke at han gjør det. Men han er mørk sydlenning, faktisk fra Sør-Amerika.

Faktisk veldig macho, så macho at han kan tillate seg det meste.

Og fargene hans, spesielt på sommeren, gjør at han egentlig med fordel kunne bruke pasteller: Det fremhever den gyldne huden hans. Han har ellers mørke krøller, trener kampsport flere ganger i uken og har derav følgende muskler.

Han har skrivebordsarbeid, men hobbyen er snekring og bilmekking, så han har ikke noe problem med tunge løft.

Han er helt enkelt ikke A4, og det er vel det jeg elsker ved ham.

Og han synes Jan Thomas er en dott..... Ekte mannfolk plukker ikke øyenbrynene, heter det da :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...