Juliaug Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Kjente meg veldig igjen i innleggene ang fødemas her for et par dager siden. Har måttet be enkelte slektninger roe seg ned litt. 3 telefoner per dag fra samme person om det skjer noe, synes jeg ble litt mye... Likevel tok en bekjent kaka her nå. Fikk melding på Facebook om det skjedde noe føding, om når terminen min var osv. Det er tre dager siden termin, førstemann ble født to dager over. Da mente vedkommende at jeg måtte be om igangsettelse - at hun kjente flere som hadde mistet på overtid osv... Jeg har selv familie som har mistet på denne måten, men ærlig talt, jeg ville aldri slengt dette i fleisen på en høygravid på denne måten. Uff, måtte bare få ut litt frustrasjon...
Vermilion Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Så unødvendig å fortelle høygravide på overtid sånt! Kjenner meg igjen, 5 dager på overtid her og folk maser..akkurat som om ikke vi er stressa nok fra før av så trenger vi ihvertfall ikke få høre skrekkhistorier! Som regel går det jo bra uansett..argh
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Er det mulig?? Enkelte tenker ikke altså. En har da nok bekymringer og for de fleste av oss ligger jo dette i bakhode allerede. Trenger liksom ikke å få det dratt ut... 11 dager over jeg nå.
Juliaug Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 Klart vi på overtid er klar over disse tingene selv... Jeg har allerede snakket med legen + tatt CTG-måling på sykehuset. Har ikke tenkt å være urolig enda. Måtte legge ut en link om at vi faktisk er helt normale selv om vi ruger litt lenge Har fulgt frustrasjonen din her de siste dagene, Petrine - jeg skal krysse alt jeg har for at det er din tur i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå